YökJoo, monenlaista on olemassa, mut luomukaakaojauheesta, mantelijauheesta ja luomuvoista + luomukermasta sellaisen ihanan mutakakun voi loihtia itsekin.
YökJoo, monenlaista on olemassa, mut luomukaakaojauheesta, mantelijauheesta ja luomuvoista + luomukermasta sellaisen ihanan mutakakun voi loihtia itsekin.
Eikun ne ovat todella hyviä, kun on kunnolliset ainekset, mut se kaupan Frödinge on ihan syötävä, jos ei kunnollista jäätelöä ole tarjolla.
Sait erektion mutakakku keskustelusta, no kaikkea sitä kanssa..Erektio
Ei se ole mun nikki ollut aikoihin, joten älä käytä sinäkään.
Muista sitten, jos alkaa mahaa kouristella huomenna, turvottaa ens viikolla ja luulet et alkoi ummetus
No, se suolisto voi turvota tukkoon, ei siinä muuta - jos ei sitten yritä poistaa sitä elimistöstä pikaisesti
Oli muuten vuosia sitten yhdessä ulostuslääkkeessä karrageenia ekan kerran, mut en muista sen nimeä. Ei se sitä tarkoita, että se suun kautta olis yhtään turvallisempaa. Käyttivät pharmacassa sanaa "peräruiskesuspensio" - eikä siihen aikaan nähnyt netistä mitään: kirjastoon piti mennä tavaamaan niitä Pharmaca Fennicoista ja kun siitä sitten kirjoittelin sairaiden palstalle suoraan asiaa, suuttui muuan apteekkari Kreikassa tai Kreetalta - ihan sama mulle missä, tulistui hirveesti, etti niitä saa kirjoittaa
Niinpä ne tyhjäsivät koko palstan, mut enhän tiennyt, kun pistivät kuukaudeksi banniin eikä kukaan kertonut. Mun mieli/muistikuva siis on vähän toisenlainen asiasta
Kävi oikeen korjausmieskin selvittämässä, mikä koneessa vikana ja sanoi ettei tehnyt mitään - kuukausi oli kulunut. Sellaista on business ollut jo kauan - enkä varmasti ole ainoa
Et sitten parempaa linkkiä keksinyt? Esim. jotain _hyvää_musiikkia_?
Et sitten parempaa linkkiä keksinyt? Esim. jotain _hyvää_musiikkia_?
Eikä mitään hyytelösokeriakaan sitten sekaan, koska siinäkin on karrageenia.Mikä valmistaja?
Toffee on hirmuhelppo tehdä itsekin, mutta makeuttaa lopuksi luomuhunajalla.
Ei noi lue toistensa juttuja koskaan.Haa! Neljä päivää ja sitten lomalle! Islantiin! Siellä saa lillua melko kuumassa vedessä vaikka räntää tulisi. Sitten himuskiin ja uudestaan reissuun. Hirveyksiä ja vaarallista elämää kokemaan Amsterdamiin. Kantsisko opetella tupakanpoltto?
Luin hänen viestin. En muistanut sitä enää.Ei noi lue toistensa juttuja koskaan.
----Hyvää matkaa sulle
Mitäs juuri sanoin, et systeemi toimii niin, ettei ihmiset muista - tai ei halua muistaa - sama tulosLuin hänen viestin. En muistanut sitä enää.
Minkä mä sille voin että unohdan asioita. Sitä tapahtuu myös töissäMitäs juuri sanoin, et systeemi toimii niin, ettei ihmiset muista - tai ei halua muistaa - sama tulos
Minkä mä sille voin että unohdan asioita. Sitä tapahtuu myös töissä
Sehän mukavaaTulipa hyvää jauheliharisottoa.