Mää laitoin oikein kermaakin.Siis pannukaffetta keittelet, se muuten on parempaa kuin keitinkahvi
(karrageenilla, kun noi pirkka-veriot olivat alennuksessa, sori p@ula)
Mää laitoin oikein kermaakin.Siis pannukaffetta keittelet, se muuten on parempaa kuin keitinkahvi
Ei se ole mun nikki ollut aikoihin, joten älä käytä sinäkään.Mää laitoin oikein kermaakin.
(karrageenilla, kun noi pirkka-veriot olivat alennuksessa, sori p@ula)
Mulakin lähti melkein kaikki makeasuippopaprikat kasvamaan. Kokeilin uutta systeemiä, kun kaupan kylvömullat on aika huonoja - ainakin home haisee usein niissä:-(Ja niin ai, seuraavia kylvöksiä voisi joo valmistella. Edellisestä satsista unohtuivat linnunsilmä-chilit, kun se mokoma siemenpussi oli pudonnut kaapiston ja "kylvötarvikekylmäkassin" väliin piilottelemaan, ne siis ainakin multaa.
Mä luulen, että karrageeni on mulle turvallista. Olisi jo kaikenmaailman suolistosairaudet jos olisin altis moisille.
Ainoastaan liika alkoholi, rautatabletit, valmislihapullat ja liika sipuli saavat mun vatsan mitenkään solmuun.
RunkullaMissä kaikki ketjulaiset ovat nykyään?
Mitä tarkoitat "kaikilla ketjulaisilla"?Missä kaikki ketjulaiset ovat nykyään?
SinuaMitä tarkoitat "kaikilla ketjulaisilla"?
Onhan tässä 0roosa0 ja multinikki- Majuri olleet paikalla ...keitä kaipailet?
Sinua
No solusalpaajat peittää hyvin niitä oireita - kai niitä jää elimistöön luuramaan sinne rasvakudokseenkin, kuten muutkin myrkyt tallentuu sinneMä luulen, että karrageeni on mulle turvallista. Olisi jo kaikenmaailman suolistosairaudet jos olisin altis moisille.
Ainoastaan liika alkoholi, rautatabletit, valmislihapullat ja liika sipuli saavat mun vatsan mitenkään solmuun.
En mie
No enkä ees ollu!Runkulla
olipasNo enkä ees ollu!
Ehkä vasta menossaolipas
En mä ny viitti,muutaman päivän päästä sittenTurha ujostella
Ehkä vasta menossa
Kyllä.Päiväkahvin aika vai mitä