The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Höpöhöpö, suurin osa sekajätteestä nykyään kipataan suoraan roska-autosta vit..sin isoon uuniin.
http://info.rinkiin.fi/sekajate-muuntuu-energiaksi/
Näin maakunnissakin. Ilmaista polttoainetta typerää rahdata jo valmiiksi tursollaan oleville kaatopaikoille. Veikkaan että lumput kans palaa iloisesti sielä.
Niinhä se todennäköisesti tekstiilijätekin poltetaan,jätehuollon vastuulla ettei päädy kaatopaikalle
 
Että olet tyhmä! Jos kukaan ei piittaa kierrättää niin tietysti kaikki paska päätyy vääriin paikkoihin.
Hmmm...
Ensin sä neuvot väärin.
Mä ja Kais joudutaan sun väärä neuvosi korjaamaan.

Sitten sä alatkin sössöttämään kierrätyksestä.
Vaikka j o k a i n e n mun tai Softyn lähellä oleva kirppis on täynnä käytettyä vaatetta. Taloyhtiöni korttelissa on jopa kierrätyshuoneisto johon voi viedä/noutaa ehjää käytettyä tavaraa, mutta eivät totisesti vastaanota ensimmäistäkään vaatetta, koska tila muuttuisi lumppuvarastoksi heti.

Sitten sä alat sössöttämään jätevuorista vaikka epekki laittoi tossa sulle tiedoksi, että ne päätyvät polttoon.

Ja sit sä alat kutsumaan minua tyhmäksi.
Joten kun sulla ei ole mitään oikeaa asiaa, et tiedä mistään mitään, et kirjoita hauskoja etkä kivoja juttuja... niin mitäpä jos vaikka painuisit ketjusta pellolle.
 
vierailija
Miten voi noin tyhmiä ihmisiä olla ettei osata soittaa kaverille tai perheenjäsenelle tai vaikka taksia.
Tämä oli se päättömän hellu tai kolmas vieras:)
Mulla on kone ollut kiinni.
Itse leikkaan resut kohdat vaatteista ja yhdistän ompelemalla johonkin toiseen, mistä myös olen leikannut kuluneet kohdat pois. Olen lajitellut kaikki läpinäkyviin laatikoihin, et löydän heti värin ja niin on aina uusi luomus käytössä. Pehmeät kankaat ovat parhaita. Resuista puhtaista sukista teen luutuja, jolla voi pestä vaikkapa autoa. Käytön jälkeen vasta suoraan roskiin, ei pesua enää. Toiminut tuo systeemi hyvin jo parikymmentä vuotta ja kerään kyllä toistenkin vaatteita, jos tykkään materiaalista ja väristä. Keinokuituisia en käytä, mut on niissä muissa oma viehätyksensä. Ennen tuunausta pesen 60 asteessa, silitän hyvin ja sit vasta leikkelemään:)
 
Nyt on vain, että uuden asunnon remppa on saatava valmiiksi. Oli loma tai ei. Kiva, kun on lomaa pari viikkoa, ehtii tehdä enemmän.
No rempat ny on aina enemmän tai vähemmän kesken. Listatkin yleensä lyödään kiinni vasta kun taloa aletaan myymään.

Ja sinä olet semmoinen, että sinulla on aina jotain tuunattavaa tai puunattavaa oli loma tai ei. Joten koittaisit ny lomalla olla särkemättä selkääsi sen vuoksi.
 
vierailija
Hmmm...
Ensin sä neuvot väärin.
Mä ja Kais joudutaan sun väärä neuvosi korjaamaan.

Sitten sä alatkin sössöttämään kierrätyksestä.

Sitten sä alat sössöttämään jätevuorista vaikka epekki laittoi tossa sulle tiedoksi, että ne päätyvät polttoon.

Ja sit sä alat kutsumaan minua tyhmäksi.
Joten kun sulla ei ole mitään oikeaa asiaa, et tiedä mistään mitään, et kirjoita hauskoja etkä kivoja juttuja... niin mitäpä jos vaikka painuisit ketjusta pellolle.
Ymmärsitkö: se oli joku hännystelijävieras, joka sua arvosteli? Olin todellakin pellolla mutta tiiäkkö:
"Joka kysyy, on tyhmä vain hetken, mutta joka ei kysy, on ikänsä tyhmä."
Laitoin tähän aiemmin lauseen, että jokinen ihminen on oman aikansa lapsi. Niin se vaan on, kuten tämäkin:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä