Softy
Ei tule. Harmi että ei ole talvi ja lunta. Olisin voinut vetää ne roskikselle.Päätön tulee auttelemaan.
Ei tule. Harmi että ei ole talvi ja lunta. Olisin voinut vetää ne roskikselle.Päätön tulee auttelemaan.
Taas on se vanha hellu paikallaPäätön tulee auttelemaan.
Ellu halusi.Iltaa murut
Mitäs tänne ?
Jaahas sitä taas läpsitään & piiskataan ja perwoillaan
Hyiii teitä ( heristää sormea & pyörittää päätä )
Ei viaton tänne uskalla tulla
Voithan sä nytkin ne vetää sinne roskikselleEi tule. Harmi että ei ole talvi ja lunta. Olisin voinut vetää ne roskikselle.
Säkit hajoavat kesken matkan. Mitään hyötyä.Voithan sä nytkin ne vetää sinne roskikselle
Jätät ne siihen pihalle sellasena kivana polkuna ovelta roskiksilleSäkit hajoavat kesken matkan. Mitään hyötyä.
Joo Roskiksella säkki on tyhjä.Jätät ne siihen pihalle sellasena kivana polkuna ovelta roskiksille
Niin tietystiEllu halusi.
Pyydä ihmeessä auttamaan Ei kannata kipeellä selällä ottaa riskiäJoo Roskiksella säkki on tyhjä.
Jos pyytäs naapurin miestä auttamaan. Noi on liian painavia mun selälle.
Pyydä vaan apuun,ennen ku selkä kipeytyy enemmänJoo Roskiksella säkki on tyhjä.
Paitsi että naapuri voi tietää, ettei roskiin saa vaatteita laitaa enää. Laki kieltää. Ollut voimassa jo kauan. Olisit antanut pois aikaisemmin!Joo Roskiksella säkki on tyhjä.
Osa on käyttökelvottomia. Jotkut on vienyt sinne vaikka mitä. Eikä kukaan voi tietää kenen ne on.Paitsi että naapuri voi tietää, ettei roskiin saa vaatteita laitaa enää. Laki kieltää. Ollut voimassa jo kauan. Olisit antanut pois aikaisemmin!
Äläs puhu höpöjä.Paitsi että naapuri voi tietää, ettei roskiin saa vaatteita laitaa enää. Laki kieltää. Ollut voimassa jo kauan. Olisit antanut pois aikaisemmin!
https://www.hsy.fi/fi/asukkaalle/lajittelujakierratys/lajitteluohjeet/vaatteettekstiilit/Sivut/default.aspxÄläs puhu höpöjä.
Tekstiilijäte ei saa päätyä kaatopaikalle.
Mut se on jätehuoltofirman murhe toimittaa jätteet oikeisiin paikkoihin.
Jos ei tekstiilijätteelle ole omaa keräysastiaa niin se kuuluu laittaa sekajäteastiaan.
Millä mä ne sinne vien? Ei ole autoa.https://www.hsy.fi/fi/asukkaalle/lajittelujakierratys/lajitteluohjeet/vaatteettekstiilit/Sivut/default.aspx
Miten lie siellä, mutta kai ne voi lumppukeräykseen viedä?
Unohdat väärät neuvot ja viet ne sinne jäteastiaan.Millä mä ne sinne vien? Ei ole autoa.
mene ite.Päätön tulee auttelemaan.
Viet vaan sekajätteisiin. Niih.Millä mä ne sinne vien? Ei ole autoa.
kenes kanssa olet ollu. kerro heti?Taas on se vanha hellu paikalla