The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiku mulkkua :)
Oon sanonu, että pitää putsata käytön jälkeen, ettei tule haudutettua munaa.
emmä ois halunnut tiiät sä tietää tuota...:notworthy: *aneemista sopotusta*

Huomenta!

Jotenkin nyt tuntuu siltä että mulla on vuorokausirytmi ihan pyllyllään.
o_O
Toi on kyllä ihan pyllystä(n)
Mulla on alkanu rytmit tuleen kuntoon pitkästä aikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Roosa, sulle sopii syöpähoitojen jälkeen kaikki; ne aineet ovat jääneet sun kudoksiin loppuiäksi ja vapautuvat sieltä vähitellen. Ei kannata laihduttaa: tulee helposti liikaa ja saattaa pudota tukka päästä yms - yliannostusoireita. Kyllä ne terveet koe-eläimet silti sairastuu karrageenista.

Inuliini sipulissa saa aikaanmahakivut mut sellaisella, jolla on otettu vasta koepaloja tai on lääkitys, missä on natriumlauryylisulfaattia tai muuta soluja haottavaa ainesta, saa aiitä verenvuotoa, kun haavat aukeaa - toki sen voi tehdä ruoassa/juomissa oleva hiivakin:sick:

MUTTA rautatablettien vuoksi on monen suoli tulehtunut siksi, kun niissä on glysiiniä - muun muassa. Kauan sitten jauhoihin lisättiin rautaa, mikä teki ummetuksen. Sitäkään ei moni huomannut, mutta business perustuu siihen, että tosiaan, ihminen ei enää muista. Patenttisuoja-aika ratkaisee kaiken ja se mikä tuo eniten voittoa osakkeenomistajille.:poop::ninja::devil:
 
Päivää höpönassut :)

Mie heräsin jo 7.30
Miehelle tipat,suihkussa,aamupala,laskut & kissoille tilasin ruokaa & kävin cittarissa
:D:) Vauhdikas aamu ja kohta lounasta,yheltä on miehen kontrolli silmäpolilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Eise iso valo tuola aamutaivaalla tainnu olla laskeutuva lentokone, ku se valo oli vieläkin sielä tänä aamuna.
Se ovvissiin joku tähti.
Rättis vois tietää mikä se on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä