The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii.
Ei kun ensin *tsih* ja vasta sitten "ai nii".

Arvatkaa nolottiko tänään. Siis lujaa.

Pohjustus:
Mä olen lankapuhelinajan dinosaurus. Kannan puhelinta rintataskussa vain jos tiedän tarvitsevani sitä. Muutoin se on pöydällä lataustelineessä ja jos en ole nukkumaluukussa kun se soi niin siinähän soi. Who cares, I dont.

Tänään sit huomasin, että viikko sitten oli tullut kaksi tekstaria.
Toinen kivalta naiselta (juu siis ihan ystävänaiselta joka kyseli kuulumisiani, älkää edes viittikö kummempaa kuvitella) ja toinen esikoistyttäreltäni.

Ja mulla menee viikko vastatessa kun en edes huomaa, että mulle hyvin tärkeä ihminen on koittanut mua tavoittaa. Häpeän.
Vanhat koiratkin voi oppia uusia temppuja joten miksi en minä?
Edes silloin kun tahtoisin?
Mutta tiiätkö mitä että ikinäkoskaanmilloinkaan ei oo myöhäistä vastata siihen tärkeän ihmisen viestiin :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Viimeks eilettäin mulle sanottiin että oon mä sitten ihuna kun ajattelen muiden ihmisten parasta..koska ei kenelläkään voi olla mua enemmän kutipatteja..

Ja näkyvillä oli sentäs vaan kaula, niska, käsivarret, pohkeet....:notworthy:...
Tänään kauhistelin omia kinttuja kun kävin tuolla lähikaupassa, ihan täynnä hyttysten imujälkiä, mustelmia, naarmuja..:eek: Onneks ei oo sänkikarvaa sentäs!
 
Heyyy nytkö ne Venäjän helteet sitten tulikin tänne...tuollahan on ihan sen näköistä niinku vois kesää lykkiä tännekin päin maata ja parahiksi ennen joulua vielä kerkee:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä