SamaNo niin nyt mun alkoi tekeen mieli kaalilaatikkoo
Niin muaki. Pitää ostaa vermeet ja tehä sitä.No niin nyt mun alkoi tekeen mieli kaalilaatikkoo
Sama
Tosin sitä tulis semmonen pikkusievä satsi kun täällä ei tuon herkun päälle ymmärrä muut kuin mä ja tirpanarimprenssa
Täytyy ostaa ainekset ja tehä...Niin muaki. Pitää ostaa vermeet ja tehä sitä.
Ai mimmoset vermeet siihen tarttee?Niin muaki. Pitää ostaa vermeet ja tehä sitä.
Katos vaan taas aateltiin samoinAi mimmoset vermeet siihen tarttee?
Uudet pitkävartiset saappaat ja nahkabyysat ja toppi...?
Niin...?Se on mun mielipide.
...mä en oo kyllä muistanu sitä foliota ostaa....Katos vaan taas aateltiin samoin
Mä jäin vaan miettimään että ''ai tarvitaanko sen kaalilaatikon päälle foliotakin suojaks..'' Joo mun tekee niin kovasti mieli...mä en oo kyllä muistanu sitä foliota ostaa....
ei sitä tarvita....mä en oo kyllä muistanu sitä foliota ostaa....
No jos sen pinta meinaa kovasti tummuu, niin silloin tarvitaan ...Mä jäin vaan miettimään että ''ai tarvitaanko sen kaalilaatikon päälle foliotakin suojaks..'' Joo mun tekee niin kovasti mieli
Kaalia yms.Ai mimmoset vermeet siihen tarttee?
Uudet pitkävartiset saappaat ja nahkabyysat ja toppi...?
ei sitä tarvita.
...ainekset, tarpeet yms. ...Kaalia yms.
Ette vaan tajua mun sanomisia.Täytyy ostaa ainekset ja tehä...
Softy ostaa vermeet = kuteet = vaatteet sitä varten Me kisun kanssa tyydytetään himomme ihavvaan ostamalla kaali ynnä muut tilpehöörit mitä siihen nyssitte tuleekaan
Pukeudut sä siihen kaaliin?Kaalia yms.
tarviipas, muttei ole pakollista.Pukeudut sä siihen kaaliin?
Kaalilatikko EI.Tartte.Mitään.Puolukkahillujia. Ihan hyvää ilmankii
Taisitte nyt puhua foliosta vähän eri käyttöön..mäkin luulin ensiks että sä puhuit foliosta kaalilaatikon päälle kunnes hoksasin että sun (ja munkin) tapauksessa puhutaan foliohatusta
..aaa, no ei tosiaankaan - mun tippaleipien toiminta on muutoinki niin ennalta-arvattavaa että säästyypähän nekin rytyt
Heittelee vielä nakeilla pientä,.. No jos ovat kivikylän nakkeja niin heitä lisää vaantarviipas, muttei ole pakollista.
Mua ahistaa masusta..enkä nyt tarkoita napaaMikähän kun rinnasta ahistaa? Enkä tarkoita tissejä.
Eikäkun semmosesta foliopääkköspantasesta missä sojottaatörröttää ainakin kaks "antennia" joitten päässä on ihunaiset hopeaiset blingblingkurtturutturypistyspalluraisetTaisitte nyt puhua foliosta vähän eri käyttöön..mäkin luulin ensiks että sä puhuit foliosta kaalilaatikon päälle kunnes hoksasin että sun (ja munkin) tapauksessa puhutaan foliohatusta
kattila ja uunivuoka?Niin muaki. Pitää ostaa vermeet ja tehä sitä.