The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sama:)
Tosin sitä tulis semmonen pikkusievä satsi kun täällä ei tuon herkun päälle ymmärrä muut kuin mä ja tirpanarimprenssa:)
Niin muaki. Pitää ostaa vermeet ja tehä sitä. :unsure:
Täytyy ostaa ainekset ja tehä...(y)

Softy ostaa vermeet = kuteet = vaatteet sitä varten :D Me kisun kanssa tyydytetään himomme ihavvaan ostamalla kaali ynnä muut tilpehöörit mitä siihen nyssitte tuleekaan:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Se on mun mielipide.
Niin...?

Pitääkö mun nyt oikeesti ravistella sut hereille? Herää!
*ravistelee*

Milloin ihmisen mielenkiintoisuutta pohtii niin siinä ei tee v*tunkaan mitään mittanauhalla, puntarilla tms.

Kokeiles arvata montako kertaa mä olen kysynyt naiselta, että "kuinkas mielenkiintoinen/hyvännäköinen/kiinnostava omasta mielestäsi olet?"

Vastaus on tasan nolla. Nix. Nada. En koskaan.

Sydän ja sielu ovat semmoisia asioita, että niihin ihminen ei ole keksinyt puntaria eikä mittanauhaa. Eikä tule koskaan keksimään.

Ja nyt viimeistään lähden baariin. Koska nyt on suuri vaara, että muutun filosofiseksi, alan pelaamaan shakkia tai pahimmillaan laulamaan karaåkea. Onneksi nurkkabaarissa ei ole haittaria... ellei Tomppaperkele ole sitä sinne tuonut...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Taisitte nyt puhua foliosta vähän eri käyttöön..mäkin luulin ensiks että sä puhuit foliosta kaalilaatikon päälle kunnes hoksasin että sun (ja munkin) tapauksessa puhutaan foliohatusta:unsure::notworthy:
Eikäkun semmosesta foliopääkköspantasesta missä sojottaatörröttää ainakin kaks "antennia" joitten päässä on ihunaiset hopeaiset blingblingkurtturutturypistyspalluraiset(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä