Entä puupöly?Yleistä myös pölyisissä olosuhteissa työskentelevillä. betonitöissä työskentelevät kärsivät tästä. varsinkin lattiamiehet.
Miksi ei saa kysyä että miksi?Tää ryhmä oli yks yö mun unissa.
Älkää kysykö miksi.
En tajuu en tiiä.Miksi ei saa kysyä että miksi?
ai? Mitä te niinku teitte, pelasitte korteilla ja sillee `..hengailitte bingossa?En tajuu en tiiä.
Mut yhden kanssa oli aika kivaa.
Halittiin ja sellaista.ai? Mitä te niinku teitte, pelasitte korteilla ja sillee `..hengailitte bingossa?
...suunnittelitte kaalilaatikon tekemistä...?Halittiin ja sellaista.
Niivvarmaan Niin *röyhistää rintansa* Kerros vähän lisää...eli mitä toi sellaista sana oikein niiku sitte sisältää?Halittiin ja sellaista.
Pusuttelua ja vieressä olemista.Niivvarmaan Niin *röyhistää rintansa* Kerros vähän lisää...eli mitä toi sellaista sana oikein niiku sitte sisältää?
Mun makuun vähän liian kiiltokuvapoikaPusuttelua ja vieressä olemista.
Tämä
Jep jep ymmärrän jooTää ryhmä oli yks yö mun unissa.
Älkää kysykö miksi.
Nääh et ymmärrä kumminkaan niinku ei ymmärretä muutkaanJep jep ymmärrän joo
Noi mokomat bäkkärit on vieraillu munkin unissaNääh et ymmärrä kumminkaan niinku ei ymmärretä muutkaan
Oho Mun unissa ei oo vieraillut kuin Tarzan ja en ees kuollaksenikaan muista, että kuka niistä kaikistaNoi mokomat bäkkärit on vieraillu munkin unissa
Mulle ei.Mun makuun vähän liian kiiltokuvapoika
ei ole kun yksi oikea tarzan.Oho Mun unissa ei oo vieraillut kuin Tarzan ja en ees kuollaksenikaan muista, että kuka niistä kaikista
...niinku mitenkäihmeessämiks....Noi mokomat bäkkärit on vieraillu munkin unissa
Päivän sokerisiirappiosuus tuli kyllä tuossaMun makuun vähän liian kiiltokuvapoika
No tuo on kyllä niin totta taas että! Ihan paras! Pitäiskin nähä taas ne kaikki sen leffat...ei ole kun yksi oikea tarzan.
On ollut muitakin julkkiksia.Oho Mun unissa ei oo vieraillut kuin Tarzan ja en ees kuollaksenikaan muista, että kuka niistä kaikista
Voi munkki parkaaNoi mokomat bäkkärit on vieraillu munkin unissa
Oho Mun unissa ei oo vieraillut kuin Tarzan ja en ees kuollaksenikaan muista, että kuka niistä kaikista