Miks mun päässä soi koko ajan sama biisi ''.olen kaivannut sinua kyllikki..ooo oo oo o oo..sinä miestenlehdessä pyllistit..'' Minä ees tunne ketään Kyllikkiä
OkeiRautakaupassa asioidessani, pannaanko vai maksatko? Onnellista olla tiliasiakas rautakaupassa
Aattele, miten vanhalla käy vielä flaksi. Siin on nuoremmille mallia.Okei
JepAattele, miten vanhalla käy vielä flaksi. Siin on nuoremmille mallia.
Novellen sitruunanmakuinen juoma 2 pl, kolmas jää huomiseksi.Siideriä 1 pl toinen jää huomiseksi
Novellen sitruunanmakuinen juoma 2 pl, kolmas jää huomiseksi.
Vittuperkele!
Piti lähteä sinne retkeilemään aamupäivästä niin eikös luuri soi puoli kasilta että työmaalla on valua huomenna! Koko saatanan kesä sitä on odotettu ja niiden piti ilmoittaa viikkoa etukäteen ja paskat.
*mököttää*
Nyt sitten meinasi mennä kahvit päin näyttöä .Päivenpää.
Anaalista koko päivä. Rupeen puliakaksi.
Enpä ole tuota koskaan kuullutKaverihan tuli myöhemmin hulluksi ja luuli olevan oikeasti Tarzan. Liaaneja ei löytynyt niin sitten mentiin kattolampusta toiseen
Mutta, siis vaikka lausetta ei saisi aloittaa "mutta"- sanalla, niin juuri näin. Ainut oikea Tarzan.
Omastaki mielestä..
Ketä kiinnostaa.Huomenta ja päivää
Jee, tänään vihdoin tulee yksi huone tapettiin
Tapetoija tulikin jo, eilen kävi tekeen pohjat ja maalasi ikkunaseinän. Kyllä kelpaa yhden mennä huoneeseen missä ihan puhtaat seinät.
Ikkunatkin olen innostunut peseen, nyt on niin kirkkaat että välillä katsoo onko niissä lasia ollenkaan
Pianhan ne on taas ulkopuolelta likaset ja varmaan joku lintukin onnistuu truuttaamaan johonkin niistä
Verhotkin kun on vaihtuneet niin on taas ihan erinäköistä huoneissa. Paitsi tuo yksi huone on tietysti vielä ilman verhoja.
Sama se mulle ketä kiinnostaa tai ketä ei mutta sua näköjään ainakin yhä edelleen kun aina kommentoimassa tuota samaa.Ketä kiinnostaa.