Voi sitä onnetonta ihmislasta joka uskaltaa mua kutittaa!kuti kuti
Voi sitä onnetonta ihmislasta joka uskaltaa mua kutittaa!kuti kuti
Minä uskallan vaikka mitä.Voi sitä onnetonta ihmislasta joka uskaltaa mua kutittaa!
Ai...no voi mua onnetonta ihmislasta Eikäkun mitä mää nyt oikein, voi SUA kun nimittäin sen jälkeen sille naurulle ei.tule.loppua.millään.Minä uskallan vaikka mitä.
JaaAi...no voi mua onnetonta ihmislasta Eikäkun mitä mää nyt oikein, voi SUA kun nimittäin sen jälkeen sille naurulle ei.tule.loppua.millään.
Toivottavasti tulee simmu kuntoon.No niin kotona. Vähän yli tunti vierähti silmäpolilla. Lääkkeitä ei enää laiteta eikä kortisonipiikkiä. Saattaa linssi olla vähän pois paikoiltaan,linssiä pitävät kannittimet on vähän heikot.
Kyssillä pitää käyvä optikolla & pari kuukautta pitää uusia laseja,jos ei auta,niin voi olla pieni korjausleikkaus eessä miehessä
Meinaako anaalirauhaset tulehtua niiden takia?Voihan anaali noita ketjuja.
NiinpäMeinaako anaalirauhaset tulehtua niiden takia?
*kipittää katsomaan mitä ketjuja siellä nyssitte on koskien anaalia*
Oho, jopas on jollakin takaluukku mielessä
Toivotaan,jos ei niin harkitaan leikkaustaToivottavasti tulee simmu kuntoon.
Meinaako anaalirauhaset tulehtua niiden takia?
*kipittää katsomaan mitä ketjuja siellä nyssitte on koskien anaalia*
Oho, jopas on jollakin takaluukku mielessä
Softy parka...saa peräpukamia noista ketjuista
Sulla on pukamat.Softy parka...saa peräpukamia noista ketjuista
Päivenpää.
Anaalista koko päivä. Rupeen puliakaksi.
Sanos muuta, niin perseestä taas koko päivä..mutta emmä silti ihan puliakaks halua...älä sinäkään Luin ensiks että rupeet pullukaksi ja mietin että miksi ihmeessäPäivenpää.
Anaalista koko päivä. Rupeen puliakaksi.
Ei oo ikinä ees ollunna mittää sellasiaSulla on pukamat.
Mä lähden kohta. VuhNyt lähen lähikauppaan..prkl ja miu
Pullukka puliakkaSanos muuta, niin perseestä taas koko päivä..mutta emmä silti ihan puliakaks halua...älä sinäkään Luin ensiks että rupeet pullukaksi ja mietin että miksi ihmeessä
Ei oo ikinä ees ollunna mittää sellasia
Softy parka...saa peräpukamia noista ketjuista
koita nyt vtun vajakki tajuta että täällä ei ole mitään mun helluja, ei vanhoja, ei uusia eikä tulevia.Sen sanoit sille sun hellulle tai kolmannelle/neljännelle vieraalle