No sitä tiiä miten on munkki innostunna...Voi munkki parkaa
Minun unissa ei munkinVoi munkki parkaa
Don onkin ollu pukki sittenOn ollut muitakin julkkiksia.
Don Johnson, Bruce Wills ainakin.
Donin kanssa kiihkeää ja Brucen kanssa liuta lapsia.
Nunnatko vaan?Minun unissa ei munkit riehu
Siellä vaan abotin helmat paukkuu Kaisin unissa
Kaverihan tuli myöhemmin hulluksi ja luuli olevan oikeasti Tarzan. Liaaneja ei löytynyt niin sitten mentiin kattolampusta toiseenei ole kun yksi oikea tarzan.
Eiks hän sitten ollutkaan oikeasti Tarzan? Pitikö sitte tääkin fantasia pilata häh?Kaverihan tuli myöhemmin hulluksi ja luuli olevan oikeasti Tarzan. Liaaneja ei löytynyt niin sitten mentiin kattolampusta toiseen
Mutta, siis vaikka lausetta ei saisi aloittaa "mutta"- sanalla, niin juuri näin. Ainut oikea Tarzan.
Omastaki mielestä..
Tyyppi tais vahingossa keksiä ennenaikasen parkour- version...Kaverihan tuli myöhemmin hulluksi ja luuli olevan oikeasti Tarzan. Liaaneja ei löytynyt niin sitten mentiin kattolampusta toiseen
Mutta, siis vaikka lausetta ei saisi aloittaa "mutta"- sanalla, niin juuri näin. Ainut oikea Tarzan.
Omastaki mielestä..
Piti oikei tavata uudestaan viestini. Löytyi se sieltä. Ainut oikea Tarzan.Eiks hän sitten ollutkaan oikea Tarzan? Pitikö sitte tääkin fantasia pilata häh?
Mie taisin ite olla nunnan asussaSiellä vaan abotin helmat paukkuu Kaisin unissa
Hän oli uimari.Eiks hän sitten ollutkaan oikeasti Tarzan? Pitikö sitte tääkin fantasia pilata häh?
Niinhän minä sanoinkin!!!Tyyppi tais vahingossa keksiä ennenaikasen parkour- version...
Mutta...ei mun mieleen ainakaan tuu heti muita Tarzaneita kuin Weismuller...joten The Only One
Ainut oikea Tarzan.
No niin ja mä vain vahvistin sen joten ihan turhaan ärismuriset sielläNiinhän minä sanoinkin!!!
shhh...hän oli TarzanniHän oli uimari.
Viisi olympiakultaa voitti ja yhen pronssinkin näemmä jossaki vesipallossaHän oli uimari.
Oot ymmärtänyt ihan väärin, sihtiin laitetaan ne kahvinpurut että tulee kahvia ja keksit syyvään kahvin kanssaKuiva keksi jää sihtiin kiinni, köh köh...ei jaksa enää kahvia keittää.
No jaa, maalinkäry käy aivoon. Olohan on kuin pienessä hutikassa.Oot ymmärtänyt ihan väärin, sihtiin laitetaan ne kahvinpurut että tulee kahvia ja keksit syyvään kahvin kanssa
No sit ei luulis kuivan keksin haittaavan ollenkaan, ehken hiukan hihityttäs mutta ainahan se poikkeus vahvistaa sääntöäNo jaa, maalinkäry käy aivoon. Olohan on kuin pienessä hutikassa.