The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä just aattelin että pitäs ostaa sellanen lyhkäsempi mekko, johon sopis hyvin sitten sellanen musta nahkarotsi ja mustat kengät...vois sitten aiheuttaa pahennusta ne päällä ihmisten ilimoolla:cool:
Mulla on jo noita mustia miniversioita ja saappaita varsilla ja/tai/koroilla tai ilman ja nahkarotsi ja miljoonat juoksutossut ja vaikka mitä mutta jotenkin noi retkeilyvaatteet eivät oikein oo sellaisia mitä ne mun mielestä saisivat olla. Siis helppoja, mukavia, muuntautuvia, itikankestäviä ja sellaisia että ne vielä näyttäisivätkin kivoilta.

En ihan varmasti kisko huomisen elteellä mitään pitkiä housuja päälleni. Ja metsässä taas shortsit=itikansyöneet kintut seuraavat kaksi viikkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla on jo noita mustia miniversioita ja saappaita varsilla ja/tai/koroilla tai ilman ja nahkarotsi ja miljoonat juoksutossut ja vaikka mitä mutta jotenkin noi retkeilyvaatteet eivät oikein oo sellaisia mitä ne mun mielestä saisivat olla. Siis helppoja, mukavia, muuntautuvia, itikankestäviä ja sellaisia että ne vielä näyttäisivätkin kivoilta.

En ihan varmasti kisko huomisen elteellä mitään pitkiä housuja päälleni. Ja metsässä taas shortsit=itikansyöneet kintut seuraavat kaksi viikkoa.
Mä niiin himohen tätä mekkoa EMPltä: Tuon kanssa ei tarvis välttämättä olla ees sitä rotsiakaan ja kengät löytyis jo:love:
http://www.emp.fi/art_341751/
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Täällä mistään mustikoista ennää horista:oops:...mie tuun niin myöhäisjunan kyydissä:notworthy:...

Mutta hame tai ei niin aina, aina!!, nuo hiijen piikkitökkijät kyllä onnistuu kehittämään kutipatit pakaroihin ja alaselkään(y)...nyt on niin ihku-uudet komiat kutipatit että varmasti oisit kateellisena:cool:*nyökyttää tietävänä*
 
Ai nii.
Ei kun ensin *tsih* ja vasta sitten "ai nii".

Arvatkaa nolottiko tänään. Siis lujaa.

Pohjustus:
Mä olen lankapuhelinajan dinosaurus. Kannan puhelinta rintataskussa vain jos tiedän tarvitsevani sitä. Muutoin se on pöydällä lataustelineessä ja jos en ole nukkumaluukussa kun se soi niin siinähän soi. Who cares, I dont.

Tänään sit huomasin, että viikko sitten oli tullut kaksi tekstaria.
Toinen kivalta naiselta (juu siis ihan ystävänaiselta joka kyseli kuulumisiani, älkää edes viittikö kummempaa kuvitella) ja toinen esikoistyttäreltäni.

Ja mulla menee viikko vastatessa kun en edes huomaa, että mulle hyvin tärkeä ihminen on koittanut mua tavoittaa. Häpeän.
Vanhat koiratkin voi oppia uusia temppuja joten miksi en minä?
Edes silloin kun tahtoisin?
 
Täällä mistään mustikoista ennää horista:oops:...mie tuun niin myöhäisjunan kyydissä:notworthy:...

Mutta hame tai ei niin aina, aina!!, nuo hiijen piikkitökkijät kyllä onnistuu kehittämään kutipatit pakaroihin ja alaselkään(y)...nyt on niin ihku-uudet komiat kutipatit että varmasti oisit kateellisena:cool:*nyökyttää tietävänä*
Nä älä nyvviitti ees kun mulla on kaulassa imutusjälki ja näyttää ihan kun joltain pikku fritsulta :notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä