The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Höpöpöpö sä voit vallan mainiosti käyttää, tekee susta hottis Puuman ^^
Mä kutian kyljistä ja vatsasta ja leuan alta jos suulla pärryyttää saa aikaan ihan järettömän naurukohtauksen...hmm, hettkkkinen, mä taidan paljastaa nyt ihan liikaa heikkouksistani :eek::notworthy:
Tälle tantalle ei löydy sopivaa hamosta. Eikä ole kuin housuille sopivia kenkiä.
Aijaa.. :geek::ninja:
 
En oo mäkän vielä hommannu mansikoita kun ovat julmettomissa hinnoissaan, melkein neljäkymppiä laatikko... Jos passais vielä ja kattelis minne päin hinnat menee vai meneekö mihinkään...mun tuurilla jäädään kyllä pian ilmankin:unsure:...

Onneks jotain saadaan omista mansikoista mutta ois niitä kiva syöpötellä talvipakkasellakin...


Mustikoitakaan taida tulla ollenkaan(n)*melkein alahuuli mutrullaan*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mekothan ovat varsin mukavia. Ja mitä minimpi sen pare. Paitsi tietty jos on vilu.

Jokus vois kehittää sellaisen pitkä, ohut hame ja lenkkarit-tyylin. Kun pitäis retkeilemään huomenna lähteä ja kaapu ois iltasella kiva ettei itikat pääse syömään mutta kai on tyydyttävä verkkareihin lenkkitossujen seurana ettei ihan tositollosta näytä normi-tollon sijaan.
 
En oo mäkän vielä hommannu mansikoita kun ovat julmettomissa hinnoissaan, melkein neljäkymppiä laatikko... Jos passais vielä ja kattelis minne päin hinnat menee vai meneekö mihinkään...mun tuurilla jäädään kyllä pian ilmankin:unsure:...

Onneks jotain saadaan omista mansikoista mutta ois niitä kiva syöpötellä talvipakkasellakin...


Mustikoitakaan taida tulla ollenkaan(n)*melkein alahuuli mutrullaan*
Täällä oli mustikoita kun mettälenkillä olin, kyl niitä tulee
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mekothan ovat varsin mukavia. Ja mitä minimpi sen pare. Paitsi tietty jos on vilu.

Jokus vois kehittää sellaisen pitkä, ohut hame ja lenkkarit-tyylin. Kun pitäis retkeilemään huomenna lähteä ja kaapu ois iltasella kiva ettei itikat pääse syömään mutta kai on tyydyttävä verkkareihin lenkkitossujen seurana ettei ihan tositollosta näytä normi-tollon sijaan.
Mä just aattelin että pitäs ostaa sellanen lyhkäsempi mekko, johon sopis hyvin sitten sellanen musta nahkarotsi ja mustat kengät...vois sitten aiheuttaa pahennusta ne päällä ihmisten ilimoolla:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä