The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi sitä onnetonta ihmislasta joka uskaltaa mua kutittaa!:LOL::X3::cautious:
Mjaa.
Vois jäädä pusu saamatta. Siihen olen tottunut.
Voisin saada korvilleni. Siihenkin olen tottunut, koska olenhan wanha perwo.
Joten uteliaisuuttani kysyn, että kuinkas mun kävis jos kutittaisin?
Tää on siis retorinen kysymys koska en millään tavalla koske naiseen ilman hänen lupaansa. Äitini tykkäisi semmoisesta todella matalaa ja mummoni ja kummitätini kääntyisivät haudassaan.
 
Mjaa.
Vois jäädä pusu saamatta. Siihen olen tottunut.
Voisin saada korvilleni. Siihenkin olen tottunut, koska olenhan wanha perwo.
Joten uteliaisuuttani kysyn, että kuinkas mun kävis jos kutittaisin?
Tää on siis retorinen kysymys koska en millään tavalla koske naiseen ilman hänen lupaansa. Äitini tykkäisi semmoisesta todella matalaa ja mummoni ja kummitätini kääntyisivät haudassaan.
Mä nauraisin itseni tärviölle ja anelisin ja lupaisin kaiken maan sekä taivaan väliltä ja ihan vaan saadakseni kutittelut loppumaan...sen jälkeen nauraisin ihan hepulissa vielä seuraavat 5-10 minuuttia enkä pystyis lopettamaan naurua millään.:oops: Joten nöy nöy mua ei kutitella!
 
Mä nauraisin itseni tärviölle ja anelisin ja lupaisin kaiken maan sekä taivaan väliltä ja ihan vaan saadakseni kutittelut loppumaan...sen jälkeen nauraisin ihan hepulissa vielä seuraavat 5-10 minuuttia enkä pystyis lopettamaan naurua millään.:oops: Joten nöy nöy mua ei kutitella!
Toi on muuten ihankauheenkamalanhirveetä kun oikein kunnon hepulinauruissaan on ja siihen melkein tärvääntyy kuoliaaksi:cautious::D:barefoot:...
 
Pullukka puliakka (y)

Vielä kovaääninen ja rääväsuinen
Tommoisia ihan oikeesti on nurkkabaarissani muutamakin.
Jos on puliakka niin ei se kummempaa tarkoita kuin ongelmia alkoholin kanssa.
Jos on pullukka niin entäs sit?
Rääväsuinen on monasti suorasanaisuuden synonyymi.
Kova ääni on tarpeen kun baarin yleisälämölö on helposti 90 dB ilman karaåkea tai jukeboxia.
Suuri sydän ja hyvä tahto paikkaa moiset puutteet laakista.

Raitis, hoikka ja hiljainen, mutta vittumainen ja ilkeä on huomattavasti ikävämpää seuraa.
 
En yhdy tuhkaluukkuun. Kutitan kainaloista ja kyljistä. :D
Mä en käytä hameita. Kauniit naiset voivat käyttää siitä.
Höpöpöpö sä voit vallan mainiosti käyttää, tekee susta hottis Puuman ^^
Mä kutian kyljistä ja vatsasta ja leuan alta jos suulla pärryyttää saa aikaan ihan järettömän naurukohtauksen...hmm, hettkkkinen, mä taidan paljastaa nyt ihan liikaa heikkouksistani :eek::notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä