No se traktorin poljin on silleen siinä ihan "esillä", ei silleen kolossa ja alla -niin ettei polvelle jää tilaa jos on korkea korko- kuten autossa.Miten sää sen teet.
-Autoakin on joskus vaikea ajaa kunnon koroissa.
en tarkottanu mitään fordson majoria vaan tommosta ruåttalaista herrastraktoriaNo se traktorin poljin on silleen siinä ihan "esillä", ei silleen kolossa ja alla -niin ettei polvelle jää tilaa jos on korkea korko- kuten autossa.
Joo, noi automaattijutut on ihan perseestä. Samoin päivävalot, en tykkää!Mä saan vissiin sellaisen suht uuden ruotsalaisen alleni tänään. Toivottavasti siinäkin ei ota aurinkolippa otsaan ja toivottavasti se ei tottavie sammuttele moottoria liikennevaloissa.
Ikäänkoniinko unohtui se oman auton uusintakatsastus...
Eiku tää on yks tosi hyvä kaveri jota mennään vastaan vähän juhlallisemmin.Joko se lissun mies on päätyny selliin? Kehuaa retostelee aina niistä ylinopeussakoistaan.
mää tykkään arkiautossa kaikista automaagihärpäkkeistä, tosin nyksä ei osaa esim. vaihtaa lyhviä kun tulee vastamees (seuraaja osaa )Joo, noi automaattijutut on ihan perseestä. Samoin päivävalot, en tykkää!
Just noin! Hyi miten vajakki järjestelmä!mää tykkään arkiautossa kaikista automaagihärpäkkeistä, tosin nyksä ei osaa esim. vaihtaa lyhviä kun tulee vastamees (seuraaja osaa )
mopossa ja pyhäautossa taas en suvaitte mtn ulimaarasta
ei oo vajakki vaan just hyvä, eukon autossa on ja tykkään että on hyvä ominaisuusJust noin! Hyi miten vajakki järjestelmä!
Siis kässäsinkö oikein: ei osaa vaihtaa lyhyitä päälle pitkiltä?ei oo vajakki vaan just hyvä, eukon autossa on ja tykkään että on hyvä ominaisuus
myös se kaistallapitoavustin on hyvä vaikka kuulostaa hullulta
mulla on muutaman vuoden vanhempi piili mitä eukolla: mun pitää itte vaihtaa lyhkäset ja taas pitkät kun joku tulee vastaan mutta eukon auto osaa tehä ton itteSiis kässäsinkö oikein: ei osaa vaihtaa lyhyitä päälle pitkiltä?
Huutaako se ku ajelee viivan yli vai mitä tekee?
Eli bj onnistuu ihan komiasti hätäilemättä että kohta ollaan lepikossa.mulla on muutaman vuoden vanhempi piili mitä eukolla: mun pitää itte vaihtaa lyhkäset ja taas pitkät kun joku tulee vastaan mutta eukon auto osaa tehä ton itte
kaistallapysymisavustin kääntää autoa jos ite ei sitä muista tehdä
uskoisin että ko. ominaisuuden kehitelleellä isnöörillä on oraalisilta taidoiltaan ylivertainen eukondeerusEli bj onnistuu ihan komiasti hätäilemättä että kohta ollaan lepikossa.
onneks sentään ohjauspyörässä on selkeet vinkit siittä kumpika on oikee ja kumpiko vasenTulipa sit vielä mieleen se, että se pikkukottero on manuaalivaihteinen.
Kuinkahan tässä nyt oikein käy... Emmää muista edes kummalla puolella on kaasu ja kummalla jarru. Se kytkin siinä keskellä sentäs on kirkkaasti mielessä.
Onko?onneks sentään ohjauspyörässä on selkeet vinkit siittä kumpika on oikee ja kumpiko vasen
Nyt kyllä huijjaat.onneks sentään ohjauspyörässä on selkeet vinkit siittä kumpika on oikee ja kumpiko vasen
ekssää sanonu että aiot painaa ruotsalaistaOnko?
Juu. Mut miten ne siitä ilmenevät?ekssää sanonu että aiot painaa ruotsalaista
katoppa tarkon tätä kuvaaJuu. Mut miten ne siitä ilmenevät?