The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Erinistä tulikin mieleeni.
Täytyypä tsekata onko siltä tullu jotaki uutta piisiä.

Tietäiskö Ruutis? Vai katteletko sää pelkästään Eerinin tähtisimmuja:love:, etkä kuuntele musaa lain?
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Erinistä tulikin mieleeni.
Täytyypä tsekata onko siltä tullu jotaki uutta piisiä.

Tietäiskö Ruutis? Vai katteletko sää pelkästään Eerinin tähtisimmuja:love:, etkä kuuntele musaa lain?
tietää ja kuuntelee myös (löysit näemmä vereksen piisin ihtekki)

tiiä sitte mistä johtuu mutta sää tuut aina mieleen noista eerinin piiseistä, erityisesti siitä missä hoilotetaan että reippaasti sanot nyt äidilles että vitut en aio maistaa..

 
tietää ja kuuntelee myös (löysit näemmä vereksen piisin ihtekki)

tiiä sitte mistä johtuu mutta sää tuut aina mieleen noista eerinin piiseistä, erityisesti siitä missä hoilotetaan että reippaasti sanot nyt äidilles että vitut en aio maistaa..


Enno tainnu sanoa vähään aikaan et mä niiin tykkään susta!!!:love:
ja näköjään alan vähän pehmetä vuosien myötä:oops:
 
Jahas, sitä pitää alkaa miettimään kärrin vuokrausta.
Ottasko limon vai sporttikärrin? Ehdotuksia otetaan vastaan.:barefoot:

Kolme pitäis mahtua. On ihan hiton spesiaali keissi käsillä jouluaaton kynnyksellä.:love:
 
Aamupäivää ja voi ärrinpärrinpekl!

Oon oottanut täällä puoli aamua kun ysiltä piti olla kämpän näyttä ja mulla ois ollut asiaa kiinteistövälittäjälle. Toistaiseksi ei oo ketään kuulunut. :confused:

Pitää vissiin laitella tekstarilla vaikkka se heppu on taattu lukihäiriöinen eikä ymmärrä edes vastata ennenko kolmen päivän kuluttua. Luurissa puhuen on epäselvä ja mä inhoan puhelimessapuhumista.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Enno tainnu sanoa vähään aikaan et mä niiin tykkään susta!!!:love:
ja näköjään alan vähän pehmetä vuosien myötä:oops:
:love: mää en ainaskaan pehmity, pikemminkin hongitun
Jahas, sitä pitää alkaa miettimään kärrin vuokrausta.
Ottasko limon vai sporttikärrin? Ehdotuksia otetaan vastaan.:barefoot:

Kolme pitäis mahtua. On ihan hiton spesiaali keissi käsillä jouluaaton kynnyksellä.:love:
ehottomasti limo
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
:rolleyes:

Huomenta vaan...viime yönä Majuri päätti sitten tulla mun sänkyyni, seläntaakse ja nakkena nukkumaan...heräsin klo 5 ja viimeisin muistikuva oli se kun Majurin nakki läpsi mun toista pakaraa koko ajan ja muka seuraavana aamuna oli hävinnyt sekä mies, hänen nakkinsa ja mun tietokone:cautious:

Tästä toipumiseen tulen tarvitsemaan litratolkulla kahvia:love:
Majuriiiiiiiii miks sä et kommentoi mtn yöllisiin pervoiluihis???!!:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä