Moi, päivääPäivää
Miltähän hän näyttäisi kaljuna?Erin ei muuten näytä yhtään hassummalta punapäänäkään.
Tai ilman vaatteita nojaamassa pöytää vasten.Miltähän hän näyttäisi kaljuna?
tietää ja kuuntelee myös (löysit näemmä vereksen piisin ihtekki)Erinistä tulikin mieleeni.
Täytyypä tsekata onko siltä tullu jotaki uutta piisiä.
Tietäiskö Ruutis? Vai katteletko sää pelkästään Eerinin tähtisimmuja, etkä kuuntele musaa lain?
saattas aiheuttaa yllättävää kireyttä aluhousuissaTai ilman vaatteita nojaamassa pöytää vasten.
pullahtaisko kivekset lahkeista ulos?saattas aiheuttaa yllättävää kireyttä aluhousuissa
tietää ja kuuntelee myös (löysit näemmä vereksen piisin ihtekki)
tiiä sitte mistä johtuu mutta sää tuut aina mieleen noista eerinin piiseistä, erityisesti siitä missä hoilotetaan että reippaasti sanot nyt äidilles että vitut en aio maistaa..
Vois muuten pukeutua siihen erikoistapahtumaan jotenkin noin!
*joulutunnelmissa*
SporttiJahas, sitä pitää alkaa miettimään kärrin vuokrausta.
Ottasko limon vai sporttikärrin? Ehdotuksia otetaan vastaan.
Kolme pitäis mahtua. On ihan hiton spesiaali keissi käsillä jouluaaton kynnyksellä.
Mihin erikoistapahtumaan?Vois muuten pukeutua siihen erikoistapahtumaan jotenkin noin!
mää en ainaskaan pehmity, pikemminkin hongitunEnno tainnu sanoa vähään aikaan et mä niiin tykkään susta!!!
ja näköjään alan vähän pehmetä vuosien myötä
ehottomasti limoJahas, sitä pitää alkaa miettimään kärrin vuokrausta.
Kolme pitäis mahtua. On ihan hiton spesiaali keissi käsillä jouluaaton kynnyksellä.
Kaveri pääsee vankilasta.Mihin erikoistapahtumaan?
Mun reisipituiset lateksisaappaat sopisivat tohon kuin voi puuroon.
Majuriiiiiiiii miks sä et kommentoi mtn yöllisiin pervoiluihis???!!
Huomenta vaan...viime yönä Majuri päätti sitten tulla mun sänkyyni, seläntaakse ja nakkena nukkumaan...heräsin klo 5 ja viimeisin muistikuva oli se kun Majurin nakki läpsi mun toista pakaraa koko ajan ja muka seuraavana aamuna oli hävinnyt sekä mies, hänen nakkinsa ja mun tietokone
Tästä toipumiseen tulen tarvitsemaan litratolkulla kahvia
Ai se on käynyt sinunkin unissa?Majuriiiiiiiii miks sä et kommentoi mtn yöllisiin pervoiluihis???!!
Traktori ja kyyditettävät lavalleJahas, sitä pitää alkaa miettimään kärrin vuokrausta.
Mäki oon nähny Majurista monia unia, osa niistä on ollu kyllä melko sensuroitavia.Ai se on käynyt sinunkin unissa?
NiiMajuriiiiiiiii miks sä et kommentoi mtn yöllisiin pervoiluihis???!!
Olis kyllä erikoinen ja kiva, mutta saattaa tulla vilu ja mistä mää traktorin saan vuokralle...Traktori ja kyyditettävät lavalle