The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää murut ja ihanaa perjantaita :)

Onkos Freezecat valmiina lähtöön ? :rolleyes::whistle::D
45 min päästä lähetään kattiset viemään rokotuksiin :geek::barefoot::D
Ei vaineskaan, Freezecattia mihinkään viiä :ninja: omat höpsöt kisut kaapataan kuljetuskoppiin ja autoon:unsure:Toivottavasti selvitään ilman narmuja ja pitkin kämpää juoksentelua.

Saas nähä miten kalliiksi tulee tämä reissu, n 80 2 rokotus + viellä jos tulee jotain antibioottikuureja ja muita lisämaksuja
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää murut ja ihanaa perjantainta :)

Onkos Freezecat valmiina lähtöön ? :rolleyes::whistle::D
45 min päästä lähetään kattiset viemään rokotuksiin :geek::barefoot::D
Ei vaineskaan, Freezecattia mihinkään viiä :ninja: omat höpsöt kisut kaapataan kuljetuskoppiin ja autoon:unsure:Toivottavasti selvitään ilman narmuja ja pitkin kämpää juoksentelua.

Saas nähä miten kalliiksi tulee tämä reissu, n 80 2 rokotus + viellä jos tulee jotain antibioottikuureja ja muita lisämaksuja
Nonniii. Silityksiä kattisille, eiköhän ne pärjää.:love:
Mä kärräsin lastenvaunuilla kantokopassa, toinen tykkää, toinen huutaa kuin syötävä ja on kyllä tosi tyytyväinen kun otan perillä kopasta pois.:D

Kallistahan se on. Se etu täällä pks:llä on, että noita kisulegureita on niin monia ihan tässä lähellä, että voip kattoa sen halvimman, eikä oo noita kuljetuspolitiikkaan lisättäviä kuluja.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Nonniii. Silityksiä kattisille, eiköhän ne pärjää.:love:
Mä kärräsin lastenvaunuilla kantokopassa, toinen tykkää, toinen huutaa kuin syötävä ja on kyllä tosi tyytyväinen kun otan perillä kopasta pois.:D

Kallistahan se on. Se etu täällä pks:llä on, että noita kisulegureita on niin monia ihan tässä lähellä, että voip kattoa sen halvimman, eikä oo noita kuljetuspolitiikkaan lisättäviä kuluja.
Kisut kiittää silityksistä :)
Viime kerralla toinen katti meni koppaan ite,kun oli niin utelias,mutta ei taija nyt käydä niin hyvä tuuri,arempi taas voi olla vaikeampi tapaus,kun ei tykkää syliin ottamisesta. Onneksi kaveri lähtee viemään. Täällä on matkaa el n 2- 2.5 km
Joo ei ihan halpaa ole,mutta on kissat sen arvoisia
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Voihan sitä ruottalaisten tyyli vähän erota suomalaisten tyylistä :rolleyes::whistle:
eroaa hyvinki

tulee mieleen vitsin tynkää:

vanhempi suomalaispappa oli Haaparannalla nuuskan ostossa ja hoksi että pari ruåttalaistyttöä istuu Snuskungenin likellä näyteikkunan laidalla ja itkeä tihrustaa. Pappa aatteli lohduttaa ja sano tytöille että älkää itkekö, tulee se pillu joskus vielä muotiin ruottissakin
 
Multa muuten kysyttiin kerran, että onko totta että Suomessa olis pieniä kyliä missä asuu pelkästään homoseksuaaleja. Ruotsissa kuulema uskotaan vakavasti että näin olisi ja siitä olis ollut joskus siellä lehdessäkin juttua.
 
Perjantaimoikandeerukset :)*pomppii ja hihkuu ihan tohkeissaan*!!

Mä oon t a a s täällä:notworthy: mutta koetan hillitä ainaista tulemistani ja olemistani täällä jotta ei sanomiseksi mene(y):D

Mutta! * * * * * * * ....juuuu-u!! Aamulla koko seutukunta oli kuorrutettu lumella:love:!! Ja sitä on vieläkin! Ja ihan hintsusti pakkastakin(hätinä pääsen sanomaan, mittarissa jotain -0,7:D..on se tarkkaa :D ):love:!

Ja mulla on taas höpöhöpöfiilikset:rolleyes:, ja iiikkk!!- täällä rupes just nyt satamaan lunta:love:!!!

Se on nyt berberi toviksi penkkiin, teetä ja olemista. Kohta mä säntäilen hommiin kun on vilkas iltapäivä tiedossa...ja sitä tiiä jos vaikka* kuiskaa ja pälyilee ympärilleen* näkyy Pukkiakin livenä:rolleyes::eek::love:...

Sujahda pehmeesti suloiseen viikonloppuusi :)
 
Ei vaikuta yhtään hassummalta täälläkään sillä saralla. Kun tuikkais sateen ni hyvinnii vois tulla lumena.:)

Melko vetelää on näyttäny mittari viimepäivät.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ei vaikuta yhtään hassummalta täälläkään sillä saralla. Kun tuikkais sateen ni hyvinnii vois tulla lumena.:)

Melko vetelää on näyttäny mittari viimepäivät.
Siis arvaapa vaan oliko niin ihunaa heti aamusta kun oli valoisaa?!! Ihan fh tuu kijk HJK ig nyt joku- ihunaa :D! Hirveesti vaikuttaa näemmä toi valon määrä ja lumen myötä koko seutukunta vaan kirkastuu kauniisti :)

Ja viikonlopulle on luvattu lisää lunta ja pakkasta jajaja!!! Ja se jouluttaminenkin alkaa ihan virallisesti(y). Meillä alotetaan niin taatusti piparkakkujen leipomiset ja taidetaan maistella sunnuntaina joulutorttujakin...ja ennen kaikkea hoilotellaan ja kuunnellaan jouluviisuja:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä