Jos maltan niin mäki taidan mennä.Ai niin sauna.
Menen tänään saunaan.
Harmi kun ei ole vihtaa!!
Jos maltan niin mäki taidan mennä.Ai niin sauna.
Menen tänään saunaan.
ei ihan vielä, en oo heränny kunnolla edes.Tuunko heti vai myöhemmin?
Pääsiski saunaan, menisin samantien ylälauteille pyyhkeen päälle ja jalat sais levätä seinää vasten
Meanwhile in his sauna...? kyllä mulle viileempikin sauna kelpaa
Ei haittaa, mennään silti..kyllä sä siellä heräätei ihan vielä, en oo heränny kunnolla edes.
Ei haittaa, mennään silti..kyllä sä siellä heräät
kannattaa huomata toi kerberos, kolme koiraa samassa.Meanwhile in his sauna...? kyllä mulle viileempikin sauna kelpaa
Kato lahjaketjuun.miten teltta ja saunominen liittyy toisiinsa, tiiän kyllä telttasaunasta, mutta
Kato lahjaketjuun.
Ellu kans kattomaan!!!!!
Ei se nää sitä ketjuaKato lahjaketjuun.
Ellu kans kattomaan!!!!!
mitä vi**uu, miks ihmeesEi se nää sitä ketjua
sori mä erehyin ketjusta...*kähisee nolona*mitä vi**uu, miks ihmees
aaaaaaa, nii joo! päätöntä ei kiinnosta rättiksen pallishokit sähköllä tai sen anaalidildot, en tajuu miksvai mitä ketjua? sitä joulu pukki ketjua? sitä se ei nää
tarkotin että mikä ihmeen helevetinkone se oli siellä lahjaketjussa.
Miks sitä ei kiinnosta pallishokit?aaaaaaa, nii joo! päätöntä ei kiinnosta rättiksen pallishokit sähköllä tai sen anaalidildot, en tajuu miks
Tarkoitin tota lahjaketjua.
sillä saa mut kuumaksi kun mua paleltaatarkotin että mikä ihmeen helevetinkone se oli siellä lahjaketjussa.
Ellun lämmittäjä.tarkotin että mikä ihmeen helevetinkone se oli siellä lahjaketjussa.
Emmä tajuu.Miks sitä ei kiinnosta pallishokit?
Kyllä siinä pystyttämisessäkin aika lämmin tuleeEllun lämmittäjä.
Et kai sää oo mustis.
ellu, sano sille et ei se teltta lämmitä yhtä hyvin ku jyynou ja oikee teltan pystytys on paljon kivampaa *winkwink*
se pitää vapauttaa ennenku ku sitä alkaa pystyttämään ettei tuu mitään murtumiaEllun lämmittäjä.
Et kai sää oo mustis.
ellu, sano sille et ei se teltta lämmitä yhtä hyvin ku jyynou ja oikee teltan pystytys on paljon kivampaa *winkwink*
En usko, luulen, että ei tartte ku vähän vilauttaa ni se on siinä.Kyllä siinä pystyttämisessäkin aika lämmin tulee
se pitää vapauttaa ennenku ku sitä alkaa pystyttämään ettei tuu mitään murtumia
senki cock teacher
Raappapöksyt on joustavaa materiaalia näemmä. *paukuttelee ruutiksen vyötärökumpparia niin että räpsähtää mukavasti pepalle*se pitää vapauttaa ennenku ku sitä alkaa pystyttämään ettei tuu mitään murtumia
senki cock teaser