The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällä on kans yöllä tuli lunta (y):)
Hyvin sujui eläinlääkärissä,mutta Hertalla ei olekkaan haava vaan allerginen reaktio iholla ;)
Onko kellään kokemusta kissan allergisesta reaktiosta,eli kissalla on ihottuvaa ja raapii ruvet ja karvoja pois
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Siis arvaapa vaan oliko niin ihunaa heti aamusta kun oli valoisaa?!! Ihan fh tuu kijk HJK ig nyt joku- ihunaa :D! Hirveesti vaikuttaa näemmä toi valon määrä ja lumen myötä koko seutukunta vaan kirkastuu kauniisti :)

Ja viikonlopulle on luvattu lisää lunta ja pakkasta jajaja!!! Ja se jouluttaminenkin alkaa ihan virallisesti(y). Meillä alotetaan niin taatusti piparkakkujen leipomiset ja taidetaan maistella sunnuntaina joulutorttujakin...ja ennen kaikkea hoilotellaan ja kuunnellaan jouluviisuja:)
I soooooo feel ya girl!!!:love::love::love::love: *rientää tonttuna käsikynkkä tanssin pyörähdyksiin kattisen kanssa*:X3::giggle::LOL::love:
 
Huhhuh. Pitääpä vetää vähän henkeä väillä etten pökrää.*pyyhkii kyyneliä*
 
Tänne siunaantuikin tilanteita ovista ja ikkunoista joten...mä lähden rakastamaan isosti :):love:

Ja nauti sinä elosta ja olosta :)



..kasvaminen ei ole helppoa, olipa kyseessä sitten pieni tai iso. Joka päivä oppii kuitenkin. Joskus vain sen oppimisen ymmärtämisessä menee aikaa.... Rakastaminenkaan ei aina ole helppoa. Mutta se kannattaa aina. Koska rakkaus on voima ja siunaus ja toivo ja usko. Ja todellakin se rakkaus:love:
 
Tänne siunaantuikin tilanteita ovista ja ikkunoista joten...mä lähden rakastamaan isosti :):love:

Ja nauti sinä elosta ja olosta :)



..kasvaminen ei ole helppoa, olipa kyseessä sitten pieni tai iso. Joka päivä oppii kuitenkin. Joskus vain sen oppimisen ymmärtämisessä menee aikaa.... Rakastaminenkaan ei aina ole helppoa. Mutta se kannattaa aina. Koska rakkaus on voima ja siunaus ja toivo ja usko. Ja todellakin se rakkaus:love:
Halauksia.:love:
*ojentaa varmuudeks kärsivällisyyskukkasia ison kimpun*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Voi että ku oon hysteerinen, täst naurusta ei tuu loppua millään.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
vattaan sattuu:ROFLMAO: Varmaan liian vähän unta tai jotai:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ei hittä mä hajoon jo omille kommenteille tääl.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
"Sivelitkö munaa päälle ennenku panit uuniin":ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä