I soooooo feel ya girl!!! *rientää tonttuna käsikynkkä tanssin pyörähdyksiin kattisen kanssa*Siis arvaapa vaan oliko niin ihunaa heti aamusta kun oli valoisaa?!! Ihan fh tuu kijk HJK ig nyt joku- ihunaa ! Hirveesti vaikuttaa näemmä toi valon määrä ja lumen myötä koko seutukunta vaan kirkastuu kauniisti
Ja viikonlopulle on luvattu lisää lunta ja pakkasta jajaja!!! Ja se jouluttaminenkin alkaa ihan virallisesti. Meillä alotetaan niin taatusti piparkakkujen leipomiset ja taidetaan maistella sunnuntaina joulutorttujakin...ja ennen kaikkea hoilotellaan ja kuunnellaan jouluviisuja
mille tuo viiksivallu muuten alunpitäen hirnui?Voi ristus että repeilen tääl huolella!!! kattokaa ny
..koetahan nyt siellä sitten olla niitten sojottavien antennies kanssa...etes jotenkin päin..No teijjän torpassa. *kääntelee ddr:n antamia luomuksia vinhasti kun pöwwö vilataa siellä ja sitten taas tuolla*
Eihän tässä pysy mukana yhtikäs mitenkään päin.
Emmää tiä mut tässä on taas yks, apua....pissin housuun!!!!mille tuo viiksivallu muuten alunpitäen hirnui?
Halauksia.Tänne siunaantuikin tilanteita ovista ja ikkunoista joten...mä lähden rakastamaan isosti
Ja nauti sinä elosta ja olosta
..kasvaminen ei ole helppoa, olipa kyseessä sitten pieni tai iso. Joka päivä oppii kuitenkin. Joskus vain sen oppimisen ymmärtämisessä menee aikaa.... Rakastaminenkaan ei aina ole helppoa. Mutta se kannattaa aina. Koska rakkaus on voima ja siunaus ja toivo ja usko. Ja todellakin se rakkaus
Olen nähnyt ton eri tekstillä.Voi ristus että repeilen tääl huolella!!! kattokaa ny
Onneksi kaikki maailman naiset eivät ole punatukkaisia.Erin ei muuten näytä yhtään hassummalta punapäänäkään.
Eipä hätiä mitiäOnpa kylmä, hampaat vaan kalisee yhteen
Mä hieron sut lämpimäksi. Saat villasukat ja hartiahuivin.Onpa kylmä, hampaat vaan kalisee yhteen
kohta olis sauna lämmin.Onpa kylmä, hampaat vaan kalisee yhteen
Tuunko heti vai myöhemmin?kohta olis sauna lämmin.
Jos ei oo saunaa ni onko sulla telttaa?Tuunko heti vai myöhemmin?
Pääsiski saunaan, menisin samantien ylälauteille pyyhkeen päälle ja jalat sais levätä seinää vasten
Ei mutta aina sen teltan pystyttäminen on kivaaJos ei oo saunaa ni onko sulla telttaa?
Eli hyvä lahjavinkki mulle.Ei mutta aina sen teltan pystyttäminen on kivaa