The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla kyllä olis yhet hyvät saappaat, ei tosin kovin talviset mutta mutta...oottakaas, etin löytyykö ne netistä vai pitääkö räppästä foto...
 
Nää on hirrrrveen hyvännäköset jalas, mut ei näillä kovin pitkään voi kävellä.:coffee: Mut tollasella autoajelulla menis.
[/url]

Nyt on mulla vähän huono saapastilanne ku ei oo talvisia mokkasii bj saappaita. Korko jäi viimesimmistä kiinni kaupan etuoven reikäseen kumimattoon - kyllä jäin sätkimään.:cautious::ROFLMAO:
Repäsin sitten toisestaki koron ja jatkoin matkaa.:cool:


Tällaiset vois kyllä laittaa.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja 0roosa0
Mä saan vissiin sellaisen suht uuden ruotsalaisen alleni tänään. Toivottavasti siinäkin ei ota aurinkolippa otsaan ja toivottavasti se ei tottavie sammuttele moottoria liikennevaloissa.

Ikäänkoniinko unohtui se oman auton uusintakatsastus...:cautious:
 
Mä saan vissiin sellaisen suht uuden ruotsalaisen alleni tänään. Toivottavasti siinäkin ei ota aurinkolippa otsaan ja toivottavasti se ei tottavie sammuttele moottoria liikennevaloissa.

Ikäänkoniinko unohtui se oman auton uusintakatsastus...:cautious:
Joo, noi automaattijutut on ihan perseestä. Samoin päivävalot, en tykkää!
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
mulla on muutaman vuoden vanhempi piili mitä eukolla: mun pitää itte vaihtaa lyhkäset ja taas pitkät kun joku tulee vastaan mutta eukon auto osaa tehä ton itte

kaistallapysymisavustin kääntää autoa jos ite ei sitä muista tehdä
Eli bj onnistuu ihan komiasti hätäilemättä että kohta ollaan lepikossa.:love:
Se pitäs muuten nimetäkki bj-toiminnoks!
 
Tulipa sit vielä mieleen se, että se pikkukottero on manuaalivaihteinen.

Kuinkahan tässä nyt oikein käy... :confused: Emmää muista edes kummalla puolella on kaasu ja kummalla jarru. Se kytkin siinä keskellä sentäs on kirkkaasti mielessä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä