Täytyyhän sun joskus lomaillakinMä olisin voinut käyttää lomani osallistumalla intensiiviviikolle ja tienata 3 opintopistettä intensiivikurssilla, mut jostain syystä ei nyt tällä kertaa napannut.
Soitin sit äitille et mennään kersan kanssa sinne nyt kun ajan kanssa pääsee ja ehtis samalla nähdä Tampereen kavereitakin.
Kiitos. +26 näyttää parvekkeen mittariPäivää kettinkiin.
Ja hyviä lomakelejä lomailijoille.
Eli kelpaa köllötellä.Kiitos. +26 näyttää parvekkeen mittari
aivan liian lämmintäKiitos. +26 näyttää parvekkeen mittari
Mä oon nyt ensimmäiset puolitoista viikkoa vain ladannut akkuja. En oo käynyt yhdessäkään kenkä- tai rättikaupassa.Eli kelpaa köllötellä.
Kateeksi käy. Vähän.
Kyllä tää tästä vielä päivällä lämpeneeaivan liian lämmintä
näin syksyllä pitäs mittarin olla siinä nollan vaiheilla, jos hirvimetillä ei hengitys höyryä niin ei se tunnu oikealta
onko siellä jotenkin heikko jännite kun akkumulaattorit lataantuu nuin hitaasti?Mä oon nyt ensimmäiset puolitoista viikkoa vain ladannut akkuja. En oo käynyt yhdessäkään kenkä- tai rättikaupassa.
joko pitää piankin vaihtaa talvirenkaat?Kyllä tää tästä vielä päivällä jäähtyy
Mulla alkoi olla latausongelmia ja tää on tehokkaampaa kuin lataamo. 3500km päässä kuukkeleista ja saikuista helpottaa ihmisen elämääonko siellä jotenkin heikko jännite kun akkumulaattorit lataantuu nuin hitaasti?
väitäkkö että sulla ei yhtään olis ikävä ah niin rakkaita kuukkeleitas?Mulla alkoi olla latausongelmia ja tää on tehokkaampaa kuin lataamo. 3500km päässä kuukkeleista ja saikuista helpottaa ihmisen elämää
Muotoillaanko niin että jos takaisin tultuani kuulisin että ne on kaikki ottaneet loparit tai potkaisseet tyhjää, saattaisin esittää villin tankotanssin firman aulan pääportaikossaväitäkkö että sulla ei yhtään olis ikävä ah niin rakkaita kuukkeleitas?
awwww...mää tiesin että sulla on siellä ikävä niitäMuotoillaanko niin että jos takaisin tultuani kuulisin että ne on kaikki ottaneet loparit tai potkaisseet tyhjää, saattaisin veisata pari hartaimman pään virttä aulan pääportaikossa
Joo, johan mä oon puolitoista kuukautta ollu koulussa ja lähipäiviä on 2-3 viikossa Aika rankkaa.Täytyyhän sun joskus lomaillakin
Mahdatko kuitenkaan olla nainen?Mä oon nyt ensimmäiset puolitoista viikkoa vain ladannut akkuja. En oo käynyt yhdessäkään kenkä- tai rättikaupassa.
Joskus epäilen sitä itsekin. Istualtaan pissaaminen ei kai nykyään todista mitään?Mahdatko kuitenkaan olla nainen?
tota lähiopetuspäivien vähäistä määrää munkin tytär ihmetteli kun oli viime lukuvuoden AMK:sssaJoo, johan mä oon puolitoista kuukautta ollu koulussa ja lähipäiviä on 2-3 viikossa Aika rankkaa.
Mun tytär voi aika pitkälti valita onko verkkokursseja vai lähipäiviä. Tietenkin on kursseja jotka on käytävä paikan päällätota lähiopetuspäivien vähäistä määrää munkin tytär ihmetteli kun oli viime lukuvuoden AMK:sssa
AMK:n open homma taitaa olla aika lupsakkaa puuhaa ja palkatkin on hyvät. Pitäsköhän alkaa pyrkimään paikalliseen tekuun opeksi...Mun tytär voi aika pitkälti valita onko verkkokursseja vai lähipäiviä. Tietenkin on kursseja jotka on käytävä paikan päällä
Toisaalta on hyvä että siellä tehdään hommat kuten työmaailmassa eikä oleteta että luennoilla istumalla saa täydet valmiudet. Kurssit tehdään projekteina kuten töissäkinAMK:n open homma taitaa olla aika lupsakkaa puuhaa ja palkatkin on hyvät. Pitäsköhän alkaa pyrkimään paikalliseen tekuun opeksi...
hyvä pointtiToisaalta on hyvä että siellä tehdään hommat kuten työmaailmassa eikä oleteta että luennoilla istumalla saa täydet valmiudet. Kurssit tehdään projekteina kuten töissäkin