En edes ole, olen ihan kiltti ja viaton Jääkisu ja Boobsi minut aina villitsee! *varma tieto*Eiköhän Elenalla ole siellä muutama koko sipuli ja varmuuden vuoks vielä pari chiliäkin, on se senverta pervå nainen
En edes ole, olen ihan kiltti ja viaton Jääkisu ja Boobsi minut aina villitsee! *varma tieto*Eiköhän Elenalla ole siellä muutama koko sipuli ja varmuuden vuoks vielä pari chiliäkin, on se senverta pervå nainen
En usko olleskaan tuollaista panettelua.Eiköhän Elenalla ole siellä muutama koko sipuli ja varmuuden vuoks vielä pari chiliäkin, on se senverta pervå nainen
KiitosEn usko olleskaan tuollaista panettelua.
"Tirsk!"
Tämä ei ole uskon asiaEn usko olleskaan tuollaista panettelua.
"Tirsk!"
Onkohan tää Paulan vinkki?Oletko ikinä kokeillu torjua flunssaa valkosipulilla?
https://www.stara.fi/2016/10/11/maaseudun-tulevaisuus-valkosipuli-takapuolessa-ehkaisee-flunssaa/
Tämä ei ole uskon asia
Paula ois käskeny lyyvä kurkuman juuren perseeseenOnkohan tää Paulan vinkki?
Mut jos kuu sattuu olemaan oikeassa asennossa kun valkosipuli sikiää keskiyölläPaula ois käskeny lyyvä kurkuman juuren perseeseen
Tuu kahville
No eipä met täältä mihinkään hävitä. Paitsi ens viikoks porukoille ku on loma.No höh! Tää todistaa liikunnan haitalliseksi. Liian nopsaan singahdin venyttelemään.
Ei mulla kyl ois ollut autoakaan kun volvo jäi korjaamolle odottamaan uutta tuulilasia ja on vain toi työvempeleidenkuljeuskapistus.
Mun lapsosillakin on. Ja siinäpä asia mistä olen koululaisille kovin kade!No eipä met täältä mihinkään hävitä. Paitsi ens viikoks porukoille ku on loma.
En osaa päättää olikö söpö vai tosi kammottava Miksi katsoin. Oli se oikeasti aika pelottava.Ötököitä voi kanssa ruokkia
Mä olisin voinut käyttää lomani osallistumalla intensiiviviikolle ja tienata 3 opintopistettä intensiivikurssilla, mut jostain syystä ei nyt tällä kertaa napannut.Mun lapsosillakin on. Ja siinäpä asia mistä olen koululaisille kovin kade!
No, mulla alkaa loma sit kun routa kaivautuu yli kymmeneen senttiin tai lunta tulee yli puoli metriä pysyvästi.
noi koululaisten pitkät lomat on ihan /ceestä työssäkäyville vanhemmilleMun lapsosillakin on. Ja siinäpä asia mistä olen koululaisille kovin kade!
No, mulla alkaa loma sit kun routa kaivautuu yli kymmeneen senttiin tai lunta tulee yli puoli metriä pysyvästi.
On noilla työmailla kun on koko kesä kaiveltu ja ajeltu. Menee nopsaan ja hiton syvälle. Routa siis, ei lumi.noi koululaisten pitkät lomat on ihan /ceestä työssäkäyville vanhemmille
sulla on sitte harvoin lomaa, eihän etelässä oo juuri koskaan enää routaa ja luntakin harvoin yli puol metrii
saattaapa se myllätty maa tosiaan routia eri lailla kuin luonnontilassa olevaOn noilla työmailla kun on koko kesä kaiveltu ja ajeltu. Menee nopsaan ja hiton syvälle. Routa siis, ei lumi.