Jääkisun kanssa räplättäis tuo kone vielä kappaleiks...en kerro kuinka
Luulis haluuvan
...halluunkohan miekään tietää?
...halluunkohan miekään tietää?
Luulis haluuvan
*ufopääkkönen*Luulis haluuvan
on vai? Onks isot pojat tuonkin kertoneet? Kuinka isot...senteissä?*ufopääkkönen*
!!!??!!!
...tarvii nyt k a i k k i a lähteä kertoilemaan*lähti hakemaan jesaria. Ja paljon*
Sitäpaitti halujakin on erilaisia.
Olen antanut ymmärtää näin.
Siis että kuulema.
*lähtee hakemaan sitä tosi tiukkaa ninjamyssykkää*
Sopivan tyydyttävän isoton vai? Onks isot pojat tuonkin kertoneet? Kuinka isot...senteissä?
Hui, elä säikyttele tuolla lailla!
Hui, säikähin niin että tuli hätäpisut pöksyyn. Kiitti vaan
No mutta, jopas on härskiä *kukkahattu niin tiukalla päässä että punottaa*Sopivan tyydyttävän isot
*räplää..eikäku..laittaa kumin paikoilleen*
Porotutkija Jouko Kumpula kertoo haastattelussaan muun muassa siitä, kuinka talvilaitumet säätelevät pääosin porokannan kokoa
ja kesälaitumet taas määräävät porojen kuntoa sekä kasvua.
Mutta. Mulla on treffit ihankohtajustiinsa
Ja mä saan isoista kasseista naamalle...toivottavasti aamuun asti kestävät...
...hattarallisen hörhöiset unikuvat
Hyvää yötä, uneksi kauniita ja herää onnellisena *pus*
Oletko ikinä kokeillu torjua flunssaa valkosipulilla?on vai? Onks isot pojat tuonkin kertoneet? Kuinka isot...senteissä?
Olen mä syönyt raakaa sipulia flunssassa mutta että työntäisin takapuoleen..öhh...no can doOletko ikinä kokeillu torjua flunssaa valkosipulilla?
https://www.stara.fi/2016/10/11/maaseudun-tulevaisuus-valkosipuli-takapuolessa-ehkaisee-flunssaa/
Eiköhän Elenalla ole siellä muutama koko sipuli ja varmuuden vuoks vielä pari chiliäkin, on se senverta pervå nainenEläkää nyt sanoko että se oli valkosipulin kynsi joka sinne piti työntää..
..eikä koko sibulaa..