En mee en mee en mee en mee en mee en meeeee......eee...ee...eMenkää heti pihalle
Ei tosiaankaan.Joskus epäilen sitä itsekin. Istualtaan pissaaminen ei kai nykyään todista mitään?
Ymmärrettävä erehdys. Jokunenkin naarasotus minua suudellessaan on luullut suutelevansa miestä.ja annoin parhaalle ystävättärelleni pitkän kielisuudelman josta hän tykkäsi kun taas itse luulin suutelevani miestä
Mennäänkö perjantaina baariin?Nuorena ja villinä ja vapaana olen kerran kokeillut pissiä seisten, muistaakseni onnistui ihan hyvin...ainakin omasta mielestä. Tosin olin sinä iltana niin päissäni, että törmätessäni seinään pyysin kohteliaasti siltä anteeksi ja annoin parhaalle ystävättärelleni pitkän kielisuudelman josta hän tykkäsi kun taas itse luulin suutelevani miestä
Sä yrittäisit vaan saada multa kielarin, tunnusta pois se helpottaaMennäänkö perjantaina baariin?
Me ei kannella.Mun piti olla herkkulakossa. Ei kerrota rättikselle repsahdusta.
En toki.. Muuten vain mentäis.Sä yrittäisit vaan saada multa kielarin, tunnusta pois se helpottaa
Jädeä, lukee tossa yllä.Me ei kannella.
Mitäs herkkuja hankit?
Ei ollu lakujädeä niin en havainnut.Jädeä, lukee tossa yllä.
Hah jo tuo ensimmäinen hyNppä paljasti sun kielarisuunnitelmat..kiinni jäit *teippaa suunsa kaikenvaralta* PervoEn toki.. Muuten vain mentäis.
Edesmennyt setämies kutsui tommoista touhua "sylkienvaihdoksi". Ja sanoi hyi. Ja katsoi varmuudeksi hieman lisää kuinka hyi se onkaan.Sä yrittäisit vaan saada multa kielarin, tunnusta pois se helpottaa
Sinäkin tykkäät lakujädestä? My kind of määnEi ollu lakujädeä niin en havainnut.
Niinpä tietysti.Ei ollu lakujädeä niin en havainnut.
Niin, jospa yks tuttu on viikonloppuna liikkeellä.Hah jo tuo ensimmäinen hyNppä paljasti sun kielarisuunnitelmat..kiinni jäit *teippaa suunsa kaikenvaralta* Pervo
Mä en pääse mihkään viikonloppuna enkä piiiiitkäään aikaan, niin että joudut nyt vaan kuule suuteloimaan muita tytsejä
Ihanaa heti kun Boobsi pääsee vauhtiin pervoilussa, jäätisu ilmestyy paikalle..Muikka mui *huiskutusvilkutus*
..ja virallisille tahoille: paivaa *huiskutusvilk...kaykohan tuo muuten virallisille tahoille?...utus*