Ihanaa heti kun Boobsi pääsee vauhtiin pervoilussa, jäätisu ilmestyy paikalle..
Varo, se haluaa antaa tänään kielareita *kietoo varuilta lisää teippiä suun ympärille*
Katoin että kuinka kauan menee ennenkuin huomasit
...jaat i s u???!!!*haukkoo henkeaan*
Hmpfh.
Paheksun.
Ne ovat hottispoppaset ettas tiiat
hmpfhKatoin että kuinka kauan menee ennenkuin huomasit
Oletko i h a n varma, että just tänään?Pitäs tiskata
..ma oon
Oikeesti. Nyt voisin vaikka jaada jonkun betonirekan alle eika niin tuntuis missaan*huokaan onnellisena*...mulla on naas niin ihunaiset siivet kantapaissa ja lapojen alla ja paakkonen kun on valmiiksi jo hattaralla niin
Musiikki
Always.
Aina.
<3
Virallisille tahoille muuten käy mikä vaan kunhan pystyvät toteamaan, että se on nimenomaan sinun todennetusti oikeustoimikelpoisena lausumaasi.Muikka mui *huiskutusvilkutus*
..ja virallisille tahoille: paivaa *huiskutusvilk...kaykohan tuo muuten virallisille tahoille?...utus*
Mun päivä on pilalla jos aamulla on tiskipöydällä edellispäivän likaset astiat. Eikä nyt kattila, lautanen, lasi, veitsi ja haarukka niin kauaa vie kun ne pesaseeOletko i h a n varma, että just tänään?
Jos huomiseksi ilmestyy yksi sangriapullo lisää ja yksi käytetty lasi lisää... niin ei se tiski hirveesti isompi ole huomennakaan. Vai?
Noin käy vain jos on liian vähän sitä sangriaa.Mun päivä on pilalla jos aamulla on tiskipöydällä edellispäivän likaset astiat. Eikä nyt kattila, lautanen, lasi, veitsi ja haarukka niin kauaa vie kun ne pesasee
Tiskasin. Eikä talossa ole mitään alkoholia.Noin käy vain jos on liian vähän sitä sangriaa.
Ja sinä tiskasit kumminkin jo.
Aaa ööö ei sit ollu kuumaa iltapanokahviaKuumaa iltapannukahvia
Voi sua kais, sinä ihana pikkupervoliisaAaa ööö ei sit ollu kuumaa iltapanokahvia
Sun syy,mitäs kirjoitat niin riettaasti enkä mä oo liisaVoi sua kais, sinä ihana pikkupervoliisa
*pärisee ympäriinsä kofeiini ekstaasissaan*
Niin kai kun isottytöt opettiSun syy,mitäs kirjoitat niin riettaasti enkä mä oo liisa