The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jees, mulla on santayspaiva menossa kaikin puolin eli johan ma tassa ehdin istahtaa ja komentosarjaa antaa ilmoille....mun taytyy kiitaa eteenpain :)

Se on hjuvat paivan jatkot ja ihunat illan avaamiset sulle :). Nauti, n a u t i - ota kiinni vareista, makuelamysista, iloista, sykkeesta...ja anna palaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Muikka mui :)*huiskutusvilkutus*
..ja virallisille tahoille: paivaa :)*huiskutusvilk...kaykohan tuo muuten virallisille tahoille:unsure:?...utus*
Virallisille tahoille muuten käy mikä vaan kunhan pystyvät toteamaan, että se on nimenomaan sinun todennetusti oikeustoimikelpoisena lausumaasi.

Ton vuoksi esim. "etäkuulustelut" on ihan perhanan vaikeita toteuttaa koska jos vaikka pankkitunnuksilla kirjautuisit niin saatat olla vaikka kolmen promillen kännissä ja myöhemmin sanoa, että et ymmärtänyt kaikkea mitä kysyttiin.

Muoks. Ei siis koskenut sinua vaan sitä mikä kelpaa "virallisille" tahoille.
 
Oletko i h a n varma, että just tänään?

Jos huomiseksi ilmestyy yksi sangriapullo lisää ja yksi käytetty lasi lisää... niin ei se tiski hirveesti isompi ole huomennakaan. Vai?
Mun päivä on pilalla jos aamulla on tiskipöydällä edellispäivän likaset astiat. Eikä nyt kattila, lautanen, lasi, veitsi ja haarukka niin kauaa vie kun ne pesasee
 
Hrrrrr miten kylmää :cautious::( Kävin pitkästä kävely/hölkkälenkillä ja oli niin kylmää että lyhyt lenkki tuli :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä