The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ketjun ap eka vieras
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666862:
mut nyt mun on oikeesti poistuttava ihanasta seurastanne :kiss:

Palailen ehkä huomenna, ellen tänään sitte kerkiä vielä pikaseen poikkeemaan.. :wave: Hyvät viikonloput kaikille :)
Mukavaa viikonloppua :wave:

[QUOTE="tinku";27666679]No niin,tehtälistlta voi vetää suhkun yli,käyty. Sitten tarviis immuriin tartuu ja tiskata. Onneks ruutis lupas hoitaa kaupassa käynnin:) kuka lähtis sit metästää mun puolezta muutaman joululahjan vielä? vapaaehtosia...kukaan :xmas:[/QUOTE]

shoppailin myös joululahjat, voit vetää senkin yli

Viimeksi muokattu:
What has happened?!?!?!?:O

Entinen menikö rosikseen? Hö, voi sentään....mutta onneksi toi suruaika on lyhyt, kiitos sinä ihaninen kepsiksemme :kiss:....

Ja ihanaa, ootte työkin toipuneet järkytyksestä, kun juttua tulee entisenlailla :)! Pikainen :wave:...karmee töhötys päällänsä (mä oon karannu kotoa :O...tonttuilemassa kotiseuduilla :) ) mutta jos joutaisin illemmalla...

Ihanaa viikonloppua ihmiset kalliit :)!

What has happened?!?!?!?:O

Entinen menikö rosikseen? Hö, voi sentään....mutta onneksi toi suruaika on lyhyt, kiitos sinä ihaninen kepsiksemme :kiss:....

Ja ihanaa, ootte työkin toipuneet järkytyksestä, kun juttua tulee entisenlailla :)! Pikainen :wave:...karmee töhötys päällänsä (mä oon karannu kotoa :O...tonttuilemassa kotiseuduilla :) ) mutta jos joutaisin illemmalla...

Ihanaa viikonloppua ihmiset kalliit :)!
:kiss:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä