Sehan on kansalaisvelvollisuus! Siis kehua itseaan, jos muut eivat ymmarra.Oi että mie oon hyvä..jos saa tämän verran kehua itteensä..
Sehan on kansalaisvelvollisuus! Siis kehua itseaan, jos muut eivat ymmarra.Oi että mie oon hyvä..jos saa tämän verran kehua itteensä..
Noooh, ehkä niin, jos kaipaat tasaista taustamelua.Niin minustakin. Kun tuo mies nyt jo on. :saint:
Adhd-ac/dc osaa meluta itsekin...Noooh, ehkä niin, jos kaipaat tasaista taustamelua.
Mukavaa viikonloppua :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666862:mut nyt mun on oikeesti poistuttava ihanasta seurastanne :kiss:
Palailen ehkä huomenna, ellen tänään sitte kerkiä vielä pikaseen poikkeemaan.. :wave: Hyvät viikonloput kaikille
ehkä tämä olisi ollut parempi/ymmärrettävämpi sanajärjestys?
ketjun eka ap vieras
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666862:mut nyt mun on oikeesti poistuttava ihanasta seurastanne :kiss:
Palailen ehkä huomenna, ellen tänään sitte kerkiä vielä pikaseen poikkeemaan.. :wave: Hyvät viikonloput kaikille
Vai gölgiäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666675:MITÄ?! Eikö teillä oo ollu tapana tarjota joulupukille joulupiparia ja glögiä? :xmas:
pitäis tosiaan tarjoilla lapsille kevyt kenttälounasJahas, josko sitä alkais syömismeininkeihin. Palkka hellan edessä heilumisesta.
hmmmmmm....Suihkuun pitäis jaksaa mennä..
en usko että pelaa noin mutta jos sulla on semmonen usb-piuha niin mikäpä tuota estää kokeilemastaMitäs luulette, antaako tää mun läppäri virtaa toiselle läppärille jos ne usb piuhan kanssa yhistää? Ainakin kännykällä se toimii....
:kiss:What has happened?!?!?!?:O
Entinen menikö rosikseen? Hö, voi sentään....mutta onneksi toi suruaika on lyhyt, kiitos sinä ihaninen kepsiksemme :kiss:....
Ja ihanaa, ootte työkin toipuneet järkytyksestä, kun juttua tulee entisenlailla ! Pikainen :wave:...karmee töhötys päällänsä (mä oon karannu kotoa :O...tonttuilemassa kotiseuduilla ) mutta jos joutaisin illemmalla...
Ihanaa viikonloppua ihmiset kalliit !
Minulla on jäänyt koulun penkiltä se tapa läpi elämän että 12 paikkeilla syödään ruoka, mutta se aika kyllä liukuu edes takas riippuen päivästämiks muuten kaikki syö näin aikaisin, mä teen päivän pääaterian aina vasta illan suussa
arkisin 18...19 silmässä ja tuntia aiemmin vkl