Ja kuva! Siis niistä "sämpylöistä" :xmas:Miun sämpylät on valtavat!
Ja kuva! Siis niistä "sämpylöistä" :xmas:Miun sämpylät on valtavat!
MITÄ?! Eikö teillä oo ollu tapana tarjota joulupukille joulupiparia ja glögiä? :xmas:Morrigan ja alastulo! :O herranen aika tietä
Hetko..katotaan oisko ne kohta kuvauskelpoiset..Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27666671:Ja kuva! Siis niistä "sämpylöistä" :xmas:
Tais olla... Mitä kokeneempi pukki, sitä paremmin maistuu pipari... apua, mitä mä kirjottelen :ashamed:Miten se sanonta menikaan... Mita vanhempi pukki, sita kovempi sarvi? :saint:
*koittelee* No huhu, niimpä onki Ne on parhaita lämpiminä ja voideltuina!Miun sämpylät on valtavat!
Ajele varovastiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27666681:Jahas, tuli sitten lähtö hyvinkäällä käymään
tosi häveliäs nainen joo-o...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666687:Tais olla... Mitä kokeneempi pukki, sitä paremmin maistuu pipari... apua, mitä mä kirjottelen :ashamed:
Ei, pukki on ollut ilman yhtikäs mitään jo toista vuosikymmentäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666675:MITÄ?! Eikö teillä oo ollu tapana tarjota joulupukille joulupiparia ja glögiä? :xmas:
Autuaampi antaa, kuin ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666675:MITÄ?! Eikö teillä oo ollu tapana tarjota joulupukille joulupiparia ja glögiä? :xmas:
Sulaa se sokeri pukinkin suussa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666687:Tais olla... Mitä kokeneempi pukki, sitä paremmin maistuu pipari... apua, mitä mä kirjottelen :ashamed:
Olen aina sanonutkin, etta suklaa on perusELINtarvike...
Tuota voisin purasta :snotty:
Oi taivas, kun mä repeilen täällä. Miten osasitkin heittää tollasta kommenttia tähän väliin, tulee eräät keskustelut mieleen tosta sokerista... Osaatko lukea ajatuksia?Sulaa se sokeri pukinkin suussa.
Olen aina sanonutkin, etta suklaa on perusELINtarvike...
Olen sitakin tehnyt, vaan valilla tuntuu, etta on aika vahan luettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666741:Oi taivas, kun mä repeilen täällä. Miten osasitkin heittää tollasta kommenttia tähän väliin, tulee eräät keskustelut mieleen tosta sokerista... Osaatko lukea ajatuksia?
Ei sitä purra saa,pittää imeskellä
Tuota voisin purasta :snotty: