MITÄ!?sinä! :O
Mulle on kuules tänää kuiskittu sellasia asioita korvaan ja sitten jätetty kitumaan ettet tiedäkkään mitä voisin tehdä... :snotty: :ashamed:
MITÄ!?sinä! :O
Miullakin SAATTOI tulla jokin muu mieleen, mut ei siitä sen enempää..:saint:*pyrskis*
Talla mielikuvituksella olisi heti tarjota muutama muu istumapaikka...
:O onko se kipeä se mies?MITÄ!?
Mulle on kuules tänää kuiskittu sellasia asioita korvaan ja sitten jätetty kitumaan ettet tiedäkkään mitä voisin tehdä... :snotty: :ashamed:
En jatka enää :'( 'shhh nainen, ei saa ujoa miestä kiusata.
Annas ku arvaan :OMITÄ!?
Kyllä mulle kelpais se pukki, keppi tanassa ja säkit täynnä... Siis lahjoja..Aaaaa... No minulle riittää viimeisimmäksi mainittu. Ei tarvitse erikseen kenenkään pukin tulla kolkutteleen ovelle.
:stick:En jatka enää :'( '
Kiusaan sua muualla sitten :heart:
Kinky pukki painelee sukan varteen.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666568:Kyllä mulle kelpais se pukki, keppi tanassa ja säkit täynnä... Siis lahjoja..
Varsinkin, jos ovelta huutelisi;"Arvaas milla koputin!"Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666568:Kyllä mulle kelpais se pukki, keppi tanassa ja säkit täynnä... Siis lahjoja..
Noh noh, äiti ei taida taas tietää että Jani-Petteri on päässyt koneelle.Majuri on vissiin joku 70 vee vanha ukko. Ei yhtään lihaksia, löysää läskiä vaan. Kannattas ehkä tehdä jotain muutakin kuin ryypätä.
Bongasin tän tänään aamulla naamakirjasta, ettet vaan olis mun kaveriAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27666592:
Majuri ei itseasiassa ole yhtään hassumman näköne, jos oikein muistan:heart:Noh noh, äiti ei taida taas tietää että Jani-Petteri on päässyt koneelle.
Mutsi meni heittää laatat ja käski mun tulla kommaan sen puolesta.Noh noh, äiti ei taida taas tietää että Jani-Petteri on päässyt koneelle.
Nii ja kyselis: "Olikos täällä sitä piparia tarjolla, kun vanhan pukin niin tekis mieli.."Varsinkin, jos ovelta huutelisi;"Arvaas milla koputin!"
Ei mutta lähti töihin.. Lupas saunaan tulla illalla mun kanssa :heart::O onko se kipeä se mies?
Pikaista paranemista, vatsatautia on liikenteessä.Mutsi meni heittää laatat ja käski mun tulla kommaan sen puolesta.
Hmmh... Eli se on kipeäEi mutta lähti töihin.. Lupas saunaan tulla illalla mun kanssa :heart:
Netti pätkii niin paljon että hermo menee! :kieh:
Miten se sanonta menikaan... Mita vanhempi pukki, sita kovempi sarvi? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666648:Nii ja kyselis: "Olikos täällä sitä piparia tarjolla, kun vanhan pukin niin tekis mieli.."
:xmas:
Joulumielta ilmassa... :saint:Morrigan ja alastulo! :O herranen aika tietä
No joo ehkä se vähän on.. jättää nyt nainen pulaan ja kiusaa vielä päälleHmmh... Eli se on kipeä