Sangria
On ollu :ashamed: nyt sen verran paljon ostettavaa et kehtaa niin tehäEikös ne lapset ole ennenkin sinun orjina olleet kaupassa
On ollu :ashamed: nyt sen verran paljon ostettavaa et kehtaa niin tehäEikös ne lapset ole ennenkin sinun orjina olleet kaupassa
Se on sitte taas juttu ihan erikseen, omassa kategoriassaan..Entä jos se tuhmailu mitä saa on jo lahja itsessään?
Käy(tkö) samalla mulle kaupassa et saan ees tänään ruokaa :xmas:mulla sama, pitäs tosiaan toimeutua liikekannalle
Surullinen dytopia, joka kertoo ihmiskunnan tilasta ja ihmisluonteesta, seka siita, kuinka hyvilla pyrkimyksilla (tassa tapauksessa yksilonvapaus) voi olla pahoja seurauksia. Eli laki on niin kuin se luetaan/kirjoitetaan, ei niin kuin se on tarkoitettu. Tuo on mielestani sen paallimmainen kerros. Yhteiskuntakritiikkia, siis. Ja visuaalisesti upea.kerros kellopeliappelsiinin idea.
Mä katsoin sen ihan vasta ja ihan kamalan huono kuva. Eli en ymmärtänyt sitä?
mut ei se flirttaaNo onhan tuo ruutis tuossa, etkö nää huomaa
Aaaaa... No minulle riittää viimeisimmäksi mainittu. Ei tarvitse erikseen kenenkään pukin tulla kolkutteleen ovelle.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666415:Se on sitte taas juttu ihan erikseen, omassa kategoriassaan..
Sit heti takas tänne tykkäilemään toisistammemulla sama, pitäs tosiaan toimeutua liikekannalle
Mäkin käytän lapsia kameleina välilläOn ollu :ashamed: nyt sen verran paljon ostettavaa et kehtaa niin tehä
mistä sä pukkis hommaat nainen?Lupaan olla kiltisti, lupaan olla kiltisti!!
Haluan aattona pukin polvelle kuiskaamaan toiveeni :xmas:
Tää oli mulle vissii? hyvä idea! Kjeh..Ai kui? sanot vaan että ottaa pulkan mukaan
Ei tulisi mieleenikaan! :saint:Ei saa spoilata sitten, en ole vieläkään katsonut tuota pätmäniä.
Ehkä....tosin täytyy kaivella se keitin tuolta kaapin perukoilta jostakin esiin.saatampa käydä, keitätkö iltapäiväkahveet siiheksi kun tuon tavarat?
tuli mieleen dc comicsin sin city tässä, siinä on mainio elokuva. onkohan jatko-osa tulossa milloin.Ei tulisi mieleenikaan! :saint:
Marvellin sarjiksille on yhteista synkeys ja rikkonaiset "sankari"hahmot. Ja tuossa leffassa on alkuperainen idea aika hyvin tallella. Tykkaan!
Eikös susta sais mulle hyvän pukin :xmas:mistä sä pukkis hommaat nainen?
Juu, en osannut lainata vaihteeksiTää oli mulle vissii? hyvä idea! Kjeh..
olis pitänyt tuosta mainita aiemmin, ei kerkee enää uskottavaan pituuteen kun olen siistinytEikös susta sais mulle hyvän pukin :xmas:
Kasvatat vään vähän partaa lisää
Kyllä mä tuohon saakka ymmärsin..Mutta siis...En silti tykännyt. Höh.Surullinen dytopia, joka kertoo ihmiskunnan tilasta ja ihmisluonteesta, seka siita, kuinka hyvilla pyrkimyksilla (tassa tapauksessa yksilonvapaus) voi olla pahoja seurauksia. Eli laki on niin kuin se luetaan/kirjoitetaan, ei niin kuin se on tarkoitettu. Tuo on mielestani sen paallimmainen kerros. Yhteiskuntakritiikkia, siis. Ja visuaalisesti upea.
No joo. Mutta näitkö, osasin istua sormieni päällä, vaikka mieli teki sanoa yhtä sun toistaNo en nyt sitä tarkoittanu, vaan että entinen ketju ei esim. perustunu tuolle ihme päänaukomiselle millä tämä on alkanu. Vaan katotaan nyt, eihän täällä oo pakko kenenkään olla..