"tinku"
Tässä porukassa toi on asia jota täytyy harkita HYVIN TARKASTIrekkaa... jos se rohkaistuisi
Tässä porukassa toi on asia jota täytyy harkita HYVIN TARKASTIrekkaa... jos se rohkaistuisi
:'(olis pitänyt tuosta mainita aiemmin, ei kerkee enää uskottavaan pituuteen kun olen siistinyt
SIN CITY!!! Mahtava! Sekin on niiiin surullinen, etta itkettaa... :saint:tuli mieleen dc comicsin sin city tässä, siinä on mainio elokuva. onkohan jatko-osa tulossa milloin.
se kyl on mainio!tuli mieleen dc comicsin sin city tässä, siinä on mainio elokuva. onkohan jatko-osa tulossa milloin.
Ei siita tarvitsekaan tykata. En minakaan tykkaa-tykkaa. Mutta mahtava leffa se minusta kuitenkin on. Ahdistava. Ja kukapa haluaa ahdistua ja viela tykata siita?Kyllä mä tuohon saakka ymmärsin..Mutta siis...En silti tykännyt. Höh.
Seleväelä suotta kaivele, vaniljatee käy myös
Nautin kyllä kovasti siitä. Tosin tykkäsin kyllä niinkin hassusta elokuvasta kuin Scott Pilgrim vastaan maailma (2010) - IMDbSIN CITY!!! Mahtava! Sekin on niiiin surullinen, etta itkettaa... :saint:
4. lokakuuta 2013, ennakkotietojen mukaan kakkososa. Saa nakee nyt kuitennii...
:ashamed: eerrm... kun tuota...:'(
Sitten ei auta kun tulla parrattoman pukin syliin opcorn:
Mä en tekojatkopartoja hyväksy
Älä esitä ettetkö muka tietäs ...yks pahimmista...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27666481:Ai kui? :saint:
A Scanner Darkly. Se oli minusta kiehtova. Ja niiiiiin surullinenNautin kyllä kovasti siitä. Tosin tykkäsin kyllä niinkin hassusta elokuvasta kuin Scott Pilgrim vastaan maailma (2010) - IMDb
eli noi sarjakuvamaiset ja animaatiota tehokeinona käytetyt elokuvat jotenkin puree kun se kokonaisuus on osattu kasata hyvin.
NONNI!!:ashamed: eerrm... kun tuota...
Meinasin just ehdottaa että saahan niitä tekopartoja vähän joka kaupasta..:'(
Sitten ei auta kun tulla parrattoman pukin syliin opcorn:
Mä en tekojatkopartoja hyväksy
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27666511:
Joo-o..No joo. Mutta näitkö, osasin istua sormieni päällä, vaikka mieli teki sanoa yhtä sun toista
*pyrskis*Joo-o..
En sano muuta, en tosin viiti istua sormienikaan päälle...
niinpä niin... minä päästän sinut nyt pälkähästä enkä jatka tähän ...Joo-o..
En sano muuta, en tosin viiti istua sormienikaan päälle...
shhh nainen, ei saa ujoa miestä kiusata.NONNI!!
Tiesinhän mä tän: et ota :'( * taas ulvontaitkua * |O