The ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
What has happened?!?!?!?:O

Entinen menikö rosikseen? Hö, voi sentään....mutta onneksi toi suruaika on lyhyt, kiitos sinä ihaninen kepsiksemme :kiss:....

Ja ihanaa, ootte työkin toipuneet järkytyksestä, kun juttua tulee entisenlailla :)! Pikainen :wave:...karmee töhötys päällänsä (mä oon karannu kotoa :O...tonttuilemassa kotiseuduilla :) ) mutta jos joutaisin illemmalla...

Ihanaa viikonloppua ihmiset kalliit :)!

poistoon meni...

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2218885-aamuaree-olitkos-ihan-tosissas/

[QUOTE="vieras";27667161]Miten tämmöset ketjut voi olla niin suosittuja? :O Eihän tässä ole päätä ei häntää![/QUOTE]

Sehän siinä onkin parasta :) Ei paineita mitä/mistä kirjottaa..saapi hölistä mitä mieleen juolahtaa.

[QUOTE="vieras";27667161]Miten tämmöset ketjut voi olla niin suosittuja? :O Eihän tässä ole päätä ei häntää![/QUOTE]

No siinähän sä sen pointin jo sanoitkin :)

Mulle ei edes maistuisi ruoka joskus 12 aikaan. 16-17 maissa hyvä aika ruokailla.
Kotona kun vielä asui niin siellä oli kanssa ruoka yleensä 12 aikaan. Aina ei oikein meinannut ruoka maistua siihen aikaan jos oli viihteellä ollut.

Ei tarvitse pomppia ketjusta toiseen :)

Kyl minusta hengailu on ollut aina suosiossa, ihmiset kerääntyy johonkin vaan pölisemään.

Onneksi mies tulee Suomessa kaymaan pian... Ehka paasen irti tasta netti-maailmasta siksi aikaa. Tuntuu silta, etta alkaa kasvaa bitti-napanuora...

(odottelee miehen heraavan ja videopuheloitsevan -netissa tietenkin)

• Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä