Oi että mie oon hyvä..jos saa tämän verran kehua itteensä..![]()
Sehan on kansalaisvelvollisuus! Siis kehua itseaan, jos muut eivat ymmarra.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oi että mie oon hyvä..jos saa tämän verran kehua itteensä..![]()
Niin minustakin. Kun tuo mies nyt jo on. :saint:
Noooh, ehkä niin, jos kaipaat tasaista taustamelua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666862:mut nyt mun on oikeesti poistuttava ihanasta seurastanne :kiss:
Palailen ehkä huomenna, ellen tänään sitte kerkiä vielä pikaseen poikkeemaan.. :wave: Hyvät viikonloput kaikille![]()
ehkä tämä olisi ollut parempi/ymmärrettävämpi sanajärjestys?
ketjun eka ap vieras
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666862:mut nyt mun on oikeesti poistuttava ihanasta seurastanne :kiss:
Palailen ehkä huomenna, ellen tänään sitte kerkiä vielä pikaseen poikkeemaan.. :wave: Hyvät viikonloput kaikille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666675:MITÄ?! Eikö teillä oo ollu tapana tarjota joulupukille joulupiparia ja glögiä? :xmas:
Jahas, josko sitä alkais syömismeininkeihin. Palkka hellan edessä heilumisesta.
Suihkuun pitäis jaksaa mennä..
Mitäs luulette, antaako tää mun läppäri virtaa toiselle läppärille jos ne usb piuhan kanssa yhistää?Ainakin kännykällä se toimii....
![]()
What has happened?!?!?!?:O
Entinen menikö rosikseen? Hö, voi sentään....mutta onneksi toi suruaika on lyhyt, kiitos sinä ihaninen kepsiksemme :kiss:....
Ja ihanaa, ootte työkin toipuneet järkytyksestä, kun juttua tulee entisenlailla! Pikainen :wave:...karmee töhötys päällänsä (mä oon karannu kotoa :O...tonttuilemassa kotiseuduilla
) mutta jos joutaisin illemmalla...
Ihanaa viikonloppua ihmiset kalliit!
miks muuten kaikki syö näin aikaisin, mä teen päivän pääaterian aina vasta illan suussa
arkisin 18...19 silmässä ja tuntia aiemmin vkl