The ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Taidan minakin tasta siirtya tuottavampaan toimintaan. Sita en kylla tieda, kenelle tuotan ja mita. Tod. nak. hankaluuksia, paanvaivaa ja ruumillisia seka henkisia vammoja nyt ainakin...

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666862:
mut nyt mun on oikeesti poistuttava ihanasta seurastanne :kiss:

Palailen ehkä huomenna, ellen tänään sitte kerkiä vielä pikaseen poikkeemaan.. :wave: Hyvät viikonloput kaikille :)

Mukavaa viikonloppua :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27666862:
mut nyt mun on oikeesti poistuttava ihanasta seurastanne :kiss:

Palailen ehkä huomenna, ellen tänään sitte kerkiä vielä pikaseen poikkeemaan.. :wave: Hyvät viikonloput kaikille :)

:wave:

[QUOTE="tinku";27666679]No niin,tehtälistlta voi vetää suhkun yli,käyty. Sitten tarviis immuriin tartuu ja tiskata. Onneks ruutis lupas hoitaa kaupassa käynnin:) kuka lähtis sit metästää mun puolezta muutaman joululahjan vielä? vapaaehtosia...kukaan :xmas:[/QUOTE]

shoppailin myös joululahjat, voit vetää senkin yli

Viimeksi muokattu:
481525_454635441264606_1088303705_n.jpg

Syöty on :p Nami. :)

• Tykkää
Reactions: kepsis
What has happened?!?!?!?:O

Entinen menikö rosikseen? Hö, voi sentään....mutta onneksi toi suruaika on lyhyt, kiitos sinä ihaninen kepsiksemme :kiss:....

Ja ihanaa, ootte työkin toipuneet järkytyksestä, kun juttua tulee entisenlailla :)! Pikainen :wave:...karmee töhötys päällänsä (mä oon karannu kotoa :O...tonttuilemassa kotiseuduilla :) ) mutta jos joutaisin illemmalla...

Ihanaa viikonloppua ihmiset kalliit :)!

What has happened?!?!?!?:O

Entinen menikö rosikseen? Hö, voi sentään....mutta onneksi toi suruaika on lyhyt, kiitos sinä ihaninen kepsiksemme :kiss:....

Ja ihanaa, ootte työkin toipuneet järkytyksestä, kun juttua tulee entisenlailla :)! Pikainen :wave:...karmee töhötys päällänsä (mä oon karannu kotoa :O...tonttuilemassa kotiseuduilla :) ) mutta jos joutaisin illemmalla...

Ihanaa viikonloppua ihmiset kalliit :)!

:kiss:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä