No sitä on kyllä liikkeellä nyt! Toivotaan sitten niinNo mä löin eilen ehkäsyn päälle myöhässä eli kolme viikkoa pitäs kitkutella vai.. No joo, mahatauti tää on.. Unohdetaan koko juttu
No sitä on kyllä liikkeellä nyt! Toivotaan sitten niinNo mä löin eilen ehkäsyn päälle myöhässä eli kolme viikkoa pitäs kitkutella vai.. No joo, mahatauti tää on.. Unohdetaan koko juttu
No en mää uskalla.. Ja mitä ne apoteekkaritki sanoo ku eka hakee renkaan ja siihen päälle testinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27688882:Mulla on sellanen kutina,et Metis on pieniin päin Kipases ny vaan hakee se testi niin saadaan yhdessä sit onnitella
Ootatsie beibiä? Vai sitäkö siis pelkäät? Vai..joku on vähän pihalla taasMulla on taas kerran kauhee paniikki....... :O Mitä jos.... apua....
En ja kyllä Onneks todennäkösempi syy on vattatauti Miinus ne ihme kouristukset alavatsalla...Ootatsie beibiä? Vai sitäkö siis pelkäät? Vai..joku on vähän pihalla taas
Oon lähössä kohta vähän shoppailemaan, tuli ahdistus kun ei oo mitään askertelutarvikkeita ja jotain pitäis väkertää lasten hoitajille ja opeille jouluks..ei yhtään myöhässä tai mitään...:snotty:
Niin, kiireaamuista piti vielä sanoa sen verran, et oon niin hidas herääjä ja tarvin paljon aikaa, kahvin juomiseen, koneella käyntiin, hiusten harjaukseen En ees meikkaa tai mitään mihin tarvis aikaa (vaikka sais kai senkin tehtyä nopeesti) mut oon aamusta, etenkin silloin niin hömelönä, haahuilen vaan ympäriinsä niin siks laitan kellon yleensä herättämään n. tuntia ennen kun pitäis mitään alkaa oikeesti tekemään
En käsitä miten mies taas pystyy, sen herätyskello soi max. n.10-15 min. ennen lähtöä, korkeintaan, ja sit se vaan nousee, pukee päälleen, käy veskissä, harjaa hiuksensa, ulkovaatteet ja menoks.
Täällä kans mua sillon joskut katottiin jämerästi,kun olin näkyvästi raskaana ja hain raskaustestiäNo en mää uskalla.. Ja mitä ne apoteekkaritki sanoo ku eka hakee renkaan ja siihen päälle testin
Sillon ku mä odotin kuopusta maha hyvinkin pystyssä ni hain kaverille jälkiehkäsy pilleriä.. Apteekkari kysy hilpeenä että eikö toi oo jo vähän myöhästäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27688922:Täällä kans mua sillon joskut katottiin jämerästi,kun olin näkyvästi raskaana ja hain raskaustestiä
Piti siskoolle viedä tuliaisa samalla ku kylään menin
Tästä tuli mieleeni kun olin ostamassa meidän ensimmäiselle lapselle tarvikkeita.Sillon ku mä odotin kuopusta maha hyvinkin pystyssä ni hain kaverille jälkiehkäsy pilleriä.. Apteekkari kysy hilpeenä että eikö toi oo jo vähän myöhästä
kiistän, että mulla olis mitään osuutta aamupahoinvointeihin tai alapääkipuihinMItäs tulit saman peiton alle eilen :snotty:
Mina kavin ostamassa lipeaa kerran, siis apteekista, eika raskaus liity tahan mitenkaan. Farmaseutti kysyi, mihin sita tarvitsen. Otin kaikkein salailevimman ilmeeni ja kuiskasin;"Onks mun pakko kertoa, jos en halua?" Farmaseutti oli melkein puoli sekuntia hammentynyt ja vastasi vahan naureskellen: "Ei, ei oo pakko". enn tietenkaan voinut olla enaa jatkamatta, yha kuiskaten:" naapurin koira...tai ei sittenkaan mitaan....Sillon ku mä odotin kuopusta maha hyvinkin pystyssä ni hain kaverille jälkiehkäsy pilleriä.. Apteekkari kysy hilpeenä että eikö toi oo jo vähän myöhästä
Mina kavin ostamassa lipeaa kerran, siis apteekista, eika raskaus liity tahan mitenkaan. Farmaseutti kysyi, mihin sita tarvitsen. Otin kaikkein salailevimman ilmeeni ja kuiskasin;"Onks mun pakko kertoa, jos en halua?" Farmaseutti oli melkein puoli sekuntia hammentynyt ja vastasi vahan naureskellen: "Ei, ei oo pakko". enn tietenkaan voinut olla enaa jatkamatta, yha kuiskaten:" naapurin koira...tai ei sittenkaan mitaan....
Onhan se hyvä kuitenkin ensin varmistaa onko raskaana vai ei ja jos ei ole, on ehkäsykin valmiinaNo en mää uskalla.. Ja mitä ne apoteekkaritki sanoo ku eka hakee renkaan ja siihen päälle testin
Täälläkin tuota toimintoa tarvittais. Pikku-ukkolla hieman pipo kireelläHuomeneja vaan! Muistuttakaas mua missä kohtaa lapsessa on se mute-nappi? Eiks täällä ollu siitä aiemmin puhetta? :snotty:
Juu, tääl ois nälkä mut ei puuro kelpaa, väsyttää mut ei se enää nukkumaankaan suostu, hirvee raivari kun ei joulukalenterista saanu enempi luukkuja avata, syliin on pakko päästä, sitten kun ottaa niin pakko päästä alas, sitteko sen laskee niin kauhee parku vaan. Tutti on ainoo mikä kelpaa mutta sekään hiljennä. + tavarat lentelee.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27689310:Täälläkin tuota toimintoa tarvittais. Pikku-ukkolla hieman pipo kireellä
Toihan on hyvä, saat sitten monesta eri asennostaPitäs alkaa kasata tälläistä, huoooh.
https://imaging.stockmann.com/web/HH/480/621/480621_01.jpg?&width=769&height=1026&profile=146_tr.146_tr.146_tr
*REPEE TOT* Ei juma!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27689528:Toihan on hyvä, saat sitten monesta eri asennosta
Nään sielunsilmin kui lispetti kiipeilee tuolla
Tepsukka hei, onks sul tälläsii? Tuliks ylimääräsiä raapimaosia, ei tää nyt oikein täsmää ku laskeskeli noiden erimittaisten raapimatankojen määrääPippeli ja kikkeli, ihan kuin rinkeli.
Huomenta mussukka:kiss::hug:Napero heräs väärällä jalalla, mä oon kuollut koska en oo tottunut nukkumaan noin montaa tuntia yössä, kahvi jäähtyi kuppiin. Nyt kun olisin viimeinkin saanut soitettua oppisopimuskeskukseen, siellä onkin soittoaika loppunut jo kello 11. Just äsken huomasin että olis ollu neuvolalääkäriaika 10.40, enkä ollut sillon edes noussut vielä sängystä ylös. Piti soittaa sinne ja varata uus aika, mutta ei, puheaika loppui.
Äijäkin vei auton koska on paljon lunta, fuck.
Tulis jo se maailmanloppu, olisin jo ihan valmis :ashamed: