Sangria
Voisko joku suomentaa tän?taitaa olla vikaa sysissä jos sepissäkin jos jo etukynteen tietää että kummiskin palaa päreet
Voisko joku suomentaa tän?taitaa olla vikaa sysissä jos sepissäkin jos jo etukynteen tietää että kummiskin palaa päreet
katotaampa osaako kukaanVoisko joku turuntaa tän?
Annan takas sit :stick:Läpsyä kun valehtelee :xmas:
Se on oikein, sit voi sovitella :ashamed:Annan takas sit :stick:
Vähän epäilen, tarttis taas sitä ruutis sanakirjaakatotaampa osaako kukaan
:tuitui:meikäläinen on kokkaillut koko päivän...joten nyt ehdin tulla sanomaan Moikka
Milläs sovitellaanSe on oikein, sit voi sovitella :ashamed:
Miksi menee hermo? No okei, se on mies, mutta mitä te on tekenykatos, sitähän on oikeen liikkeellä. Mullakin meni eilen ja menee varmaan tänäänkin hermot ukkeliin.
täytyyhän se tarkistaa sopiiko :OMilläs sovitellaan
Ai ne vastakappaleet?täytyyhän se tarkistaa sopiiko :O
Pitkä juttu, stressiä pukkaa pääl muutenkin.Miksi menee hermo? No okei, se on mies, mutta mitä te on tekeny
Muru :hug:Pitkä juttu, stressiä pukkaa pääl muutenkin.
Hei mussu :kiss:Muru :hug:
Mun hermostuneisuus laskis 50% jos toi oppis puhumaan vähän, eikä panttais tunteita ja ärsytystä itellään. Hitostakos sitä tietää mikä mättää jos ei toinen saa suutaan auki.. Niistä lopusta 50% ei sitten puhutakaan.mun hermostuneisuus laskis ainakin 60% jos mies tekisi omaa-alotteisesti jotain tiskihommia tai vessan pesua tms.
Hävis, koska sun "pitkä juttu" kommenttis oli aluksi tällä sivulla.Häviääkö täältä viestäjä vai oonko hullu :O
No miekin olevinaan näin jotain ja sit se olikin poissa..joten ollaan yhessä hullui sitHäviääkö täältä viestäjä vai oonko hullu :O
ei voi, keitä uutta:wave:
Voiko 2h pannussa seissyttä kahvia vielä juoda? Vai luovutanko suosiolla.
Ruutiksenkin viesti oli tän sivun alussa äsken, nyt se on edellisellä sivulla. Mitähän täälä hävisNo miekin olevinaan näin jotain ja sit se olikin poissa..joten ollaan yhessä hullui sit
Minunki miehelle vois joku opettaa puhumista..ku en oo mikään ajatustenlukija..:snotty:Mun hermostuneisuus laskis 50% jos toi oppis puhumaan vähän, eikä panttais tunteita ja ärsytystä itellään. Hitostakos sitä tietää mikä mättää jos ei toinen saa suutaan auki.. Niistä lopusta 50% ei sitten puhutakaan.