Vedä tumppuusNälkä. Väsyttää. Ini ini ini ini... tylsää tunnilla. vali vali vali.
niimpä, mopojen tehoistakin pitää puhua kilowateissa eikä niissä vanhanaikaisissa xxxvoimissaTylsää :|
:hug: loppuu se töhöily!! itse kokoaika laitan istuessa polven sellaiseen asentoon että havahdun välillä paineeseen ja kipuun (paineseen polvessa hiton pervot)No nyt on raapimishärpäke valmis *rinta rottingilla*
Meinasin ulvahtaa muutaman kerran kun pyllistelin tossa lattialla, polvi parka!!
No nyt on raapimishärpäke valmis *rinta rottingilla*
Meinasin ulvahtaa muutaman kerran kun pyllistelin tossa lattialla, polvi parka!!
Meikä keksi eilen ratkasun uniongelmiin, runkkaa itsensä tainnoksiin.Vedä tumppuus
Mitä sitä taas kainostellaan? Pelkäsit taas et oon muuttunu tällaseksjeij uskalsin :ashamed:
siirrä kantapää pois haarainperästä:hug: loppuu se töhöily!! itse kokoaika laitan istuessa polven sellaiseen asentoon että havahdun välillä paineeseen ja kipuun (paineseen palleissa hiton pervot)
:stick: se joutus nojaan polveen siellä kovalla lattialla, vaikka houkutteleva näky olisikinmikset kasannut sitä vaikkapa keittiön pöydällä?
joskin mielikuva pyllistelevästä Lispetistä puoltaa lattialla kasaamista
|Osiirrä kantapää pois haarainperästä
joo, vähän :ashamed: sinoot ollu sen oloinen ettei kannata lähestyä.Mitä sitä taas kainostellaan? Pelkäsit taas et oon muuttunu tällaseks[/url] [/IMG]
Onko tää ny sympatiahali kun oon sekoomassa:hug:
Aika hurja kyl oon.joo, vähän :ashamed: sinoot ollu sen oloinen ettei kannata lähestyä.
Mäkin odotan joulua, oon ostanut poitsulle niin ihania lahjoja et haluaisin antaa ne sille jo Muuten ei koko joulu kiinnostais.Perseest tää elämä... Ois jo joulu.
:kiss::hug: loppuu se töhöily!! itse kokoaika laitan istuessa polven sellaiseen asentoon että havahdun välillä paineeseen ja kipuun (paineseen polvessa hiton pervot)
hitusenOnko tää ny sympatiahali kun oon sekoomassa
Olet ja olispa joo.Aika hurja kyl oon.
Perseest tää elämä... Ois jo joulu.
Hitto et se on kuules ISO!!! Tuol on kuvia edempänä.mikset kasannut sitä vaikkapa keittiön pöydällä?
joskin mielikuva pyllistelevästä Lispetistä puoltaa lattialla kasaamista
Itellä vähän samaa, yleisestikkin olen elukoille allerginen. Hevosessa tosin sen lihan hyvin suolaaminen ja kuivattaminen ennen syömistä vähentää allergista reaktiota lähes täydellisesti.mä oon tosiaan voimakkaasti allerginen hevoisille
Mulla sama, siis et oon ostanu pojalle kaikkea kivaa ja mahtavaa nähä sit kun se availee niitä paketteja . Muutoinkin ootan kyl innolla et vois vaan pötkötellä laiskana ja lukea jotain romaania ja syöpötelläMäkin odotan joulua, oon ostanut poitsulle niin ihania lahjoja et haluaisin antaa ne sille jo Muuten ei koko joulu kiinnostais.
ja savustaminen...Itellä vähän samaa, yleisestikkin olen elukoille allerginen. Hevosessa tosin sen lihan hyvin suolaaminen ja kuivattaminen ennen syömistä vähentää allergista reaktiota lähes täydellisesti.
näin kuvan mutta isnöörille olis pitänyt olla mittakaavaHitto et se on kuules ISO!!! Tuol on kuvia edempänä.
Mikäs ny?:hug::heart:Aika hurja kyl oon.
Perseest tää elämä... Ois jo joulu.