The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jospas pidettäs kahvin mittanen tauko kasaamisesta:D Pitkäänhän mä jo jaksoinki, tikapuut on valmiit:D

Kahvikirahvi (Tsuferaffi):

Rauhotuhan nyt, eihän tosta ny maailma kaadu, huomenna on päivä uus:)
Ihmisiähän tässä vaan ollaan, mitä ny yks neuvola-aika tai huomiseks siirtyny puhelu haittaa. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Määki haluun kisun |O joskus sen viel otan :kieh: pitää vielä yrittää taivutella ja lahjoa tote miestä :D
Olipas hankalaa löytää. (tai no potentiaalinen pentue nyt mahd. löytynyt)
Moni korotti ääntään, suorastaan huusi, kun kerroin että meillä on koira. Meidän koira on kuulema juuri sen rotuinen, että hyökkää kissojen kimppuun, ja jopa syö ne.
En oo kyllä koskaan moista mistään lukenu, tai kuullu:LOL:

Hyvin tuli toimeen edellisenkin kissan kanssa.
 
IhanaValo
:wave: No nyt on osteskeltu taas..tuli ostettua mitä tarvis ja vähän jotain muutaki :ashamed: Aina noi ostosreissut menee niin..

Ompa hieno kiipeilypuu Lispetillä, mahtais meilläkin kissut tykätä...tai sit ne ei tajuis mitä hemmettiä tuolla pitäis tehdä..:D
 
Sangria
Olipas hankalaa löytää. (tai no potentiaalinen pentue nyt mahd. löytynyt)
Moni korotti ääntään, suorastaan huusi, kun kerroin että meillä on koira. Meidän koira on kuulema juuri sen rotuinen, että hyökkää kissojen kimppuun, ja jopa syö ne.
En oo kyllä koskaan moista mistään lukenu, tai kuullu:LOL:

Hyvin tuli toimeen edellisenkin kissan kanssa.
Kummallista, teil tais dopermanni vai? Joskus kuvan nähny ja todella upea koira!

Mahtaisko irtoo kisuu meillekkään hevillä kun on tuo petolintu :D toisinaan saa itekki pakoilla sitä :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27689991:
Mulla menee niin järki mun lähimpiin ettei tosikaan :headwall: Enkä tarkota lapsia.
Ai mieheen? Mulla meni eilen, harmi.. eiku siis hyvä et oli muksu vieressä niin en kehdannu läväyttää sitä jollain kättä pidemmällä :kieh: Mitäs siellä?
 
Ai mieheen? Mulla meni eilen, harmi.. eiku siis hyvä et oli muksu vieressä niin en kehdannu läväyttää sitä jollain kättä pidemmällä :kieh: Mitäs siellä?
Mul ei oo miestä :D

Mun sisarukset vaan sattuu taas tänään olevan niin ittiänsä täynnä ja oman navan sankareita.
Mutta munhan kuulemma pitää vaan ymmärtää,ku niillä on lapsia. Haloo!!! On niitä mullakin muutama siunaantunu. |O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä