Vielä ku vaan selviäis mistä mulle näitä alkanu tulee tasasin väliajoin . Ärsyttävää,ku nuo tukkivat jo naamaankin.Tuo on inhaa... Syy, miksi en talvella juuri ulkoile ilman neopreeni-naamaria ja kunnon vaatetusta.
Vielä ku vaan selviäis mistä mulle näitä alkanu tulee tasasin väliajoin . Ärsyttävää,ku nuo tukkivat jo naamaankin.Tuo on inhaa... Syy, miksi en talvella juuri ulkoile ilman neopreeni-naamaria ja kunnon vaatetusta.
Sorry my darling, but 2+ it's not the right place for those pictures*odottaa kieli pitkalla paljasta kahvikirahvia*
Minulla on kylma paa-asiallinen syy, turvottaa naaman ja hengitystiet melkein umpeen. Muutama laakeaine tekee saman ja jokunen ruoka-aine, mutta lievemmin. Aika harvoin syyta kuulemma yksiselitteisesti loytyy ja joskus voi olla oireeton useita vuosia ja sitten alkaa taas...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27688157:Vielä ku vaan selviäis mistä mulle näitä alkanu tulee tasasin väliajoin . Ärsyttävää,ku nuo tukkivat jo naamaankin.
Nuo mun neljä apinaa pitävät huolen et äitille yks ja muille ripa kopallinenMiten nallekarkit VOI mennä muuten ku tasan, jos sua on vaan yks? *miettii*
Ei vaan toivottavasti paranee naamari :hug:
Nyt se taitaa harrastaa yksinpuhelua tuolla ketjussaSorry my darling, but 2+ it's not the right place for those pictures
huomaatteko et mulla on enkku kymppi
Nyt rupes tulemaan semmosta tekstiä että ehkä syytäkin mennä nukkumaanNyt se taitaa harrastaa yksinpuhelua tuolla ketjussa
Pitäis mennä nukkumaan, silmät ristissä koitan lueskella. Ytimen nukleonien lukumäärää sanotaan massaluvuksi A. Protonien lukumäärä Z on ytimen varausluku ja samalla alkuaineen järjestysluku. Kun neutronien lukumäärä on N, niin A = Z + N.
Yeps huomenna olis Ydinfysiikan tentti, vähän olis pakko päästä tuo kurssi läpitte
Mää näin jo viime yönä (aamuna) niin häröä unta etten tiiä uskaltaako sitä mennä nukkumaan enää ollenkaanHyvää yötä täältäki, ja superpervounia. Niitä te haluutte kuitenki
Onneksi nuot Alfa- ja Beetahajoamiset on hanskassa niin ei tarvi niitä enään opetella uloa Annihilaatio: Beetahajoamisessa ytimestä emittoitunut positroni kohtaa nopeasti elektronin. Hiukkasten kohdatessa kummankin massaan sitoutunut energia muuttuu säteilyenergiaksi, kahdeksi gammakvantiksi.. ETTÄ MITÄ Voi tulla pitkä yö, Ehkä olisi kannattanut noita lukea hieman aikaisemmin kuin edellisenä iltana tentistäNyt rupes tulemaan semmosta tekstiä että ehkä syytäkin mennä nukkumaan
Voi olla. Toivottavasti menee tentti läpi kuitenVoi tulla pitkä yö, Ehkä olisi kannattanut noita lukea hieman aikaisemmin kuin edellisenä iltana tentistä
Eiköhän se mene, kuitenkin suhteellisen helppo aihe. Mutta nyt mie painelen nukkumaan, aamulla tuntia aikaisemmin ylös niin saa hetken lueskella.Voi olla. Toivottavasti menee tentti läpi kuiten
Jeba. Mä hörpin yhen sidukkani loppuun ja painun kans. ÖitäEiköhän se mene, kuitenkin suhteellisen helppo aihe. Mutta nyt mie painelen nukkumaan, aamulla tuntia aikaisemmin ylös niin saa hetken lueskella.
Unia!Jeba. Mä hörpin yhen sidukkani loppuun ja painun kans. Öitä
Aika erikoistaOnko vastaväitteitä nimelle Anakin, jos meille tulee poika?
älä vaan tuu Metiksen ja mun keskeen jos haluut nukkkuu :heat:
Huomenta. Mä vihaan kans kiire aamuja ja niitä on koko aika siltiHyvää huomenta ! Tulipa nukuksittua hyvin, ja vähän turhankin hyvin, meinasin aamulla nukkua pommiin..eihän miulla muuta mut lapset piti saada ajoissa koulutaksiin ja toinen kävellen päiväkotiin.
Kännykästä oli yöllä loppunu akku ja siispä aamulla ei herätyskello soinutkaan..onneks heräsin itekseen vajaa puol tuntia myöhemmin, äkkiä lapset hereille ja syömään aamupalaa, vaatteet päälle kaikille ja ulos. Mie en tykkää tämmösistä kiireaamuista..No mut nyt voin nauttia aamukahvia ja -palaa ihan rauhassa.