Aries 78
Jaa että vieläkin olet kimpussa iltaisin Taitaa neiti harrastaa tankotanssia..15v ei ainakaan riitä
Jaa että vieläkin olet kimpussa iltaisin Taitaa neiti harrastaa tankotanssia..15v ei ainakaan riitä
Ja jos satut olemaan mies avioliitossa, niin saat varmasti nukkua hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyvin monta yötä rauhassa. Me naiset ollaan paljon kiltimpiä, annetaan toisten nukkua häiritsemättä... :saint:
No sitte jos lähentelis vaikka joka toinen ilta, niin ei joka ilta joutus nalkuttamaan samasta asiasta Hyvää yötä haaremimies :hug:meneppä tiiä, sekin on huono jos ei lähentelekkään iltasella (mitä, etkö sä rakastakkaan mua enää?) joten viisaampi olla ottamatta liikoja riskejä
mutta nyt työnnyn.....
Eiku tuo mies aina kerkee ensin tankotanssi vois olla kyl ihan kivaaJaa että vieläkin olet kimpussa iltaisin Taitaa neiti harrastaa tankotanssia..
Mulla saattais olla se tanko valmiina :ashamed:Eiku tuo mies aina kerkee ensin tankotanssi vois olla kyl ihan kivaa
ei muutaku harjoittelemaan :xmas:Mulla saattais olla se tanko valmiina :ashamed:
En tiedä kestääkö koko painolla roikkua, mutta ainahan sitä voi kokeillaei muutaku harjoittelemaan :xmas:
Herätti aika mielenkiintoisia mielikuviaEn tiedä kestääkö koko painolla roikkua, mutta ainahan sitä voi kokeilla
Että olet kaksinkäsin kiinni tangossa :ashamed:Herätti aika mielenkiintoisia mielikuvia
Hitto mitä mielikuviaEn tiedä kestääkö koko painolla roikkua, mutta ainahan sitä voi kokeilla
Että olet kaksinkäsin kiinni tangossa :ashamed:
Mää oon jo siellä höpöttelemässä Mittään pervoja olla, ne ei vaan ymmärrä meitä.Heii perwiöt, tuollahan oli oikein ketju alotettu ihmetteleen teiän juttuja
Näky olevan Mitä sie luulet että miksi täällä nyt tälläisiä kirjoitellaan tähän aikaanHeii perwiöt, tuollahan oli oikein ketju alotettu ihmetteleen teiän juttuja
Joo yritin laittaa sinne kommenttia sun haaremista (perustajajäseniä kun olen) mutta puhelin piru nakkas ulos...Mää oon jo siellä höpöttelemässä Mittään pervoja olla, ne ei vaan ymmärrä meitä.
Siellä on jo kunnon soppa kiehumassa kun oon laittanut "reva levällään" ja tissikuviani tänne Ja pelleilen eksänikin kanssa, dääm. Palstalla paljastuu kaikkiJoo yritin laittaa sinne kommenttia sun haaremista (perustajajäseniä kun olen) mutta puhelin piru nakkas ulos...
*odottaa kieli pitkalla paljasta kahvikirahvia*Siellä on jo kunnon soppa kiehumassa kun oon laittanut "reva levällään" ja tissikuviani tänne Ja pelleilen eksänikin kanssa, dääm. Palstalla paljastuu kaikki
Tuo on inhaa... Syy, miksi en talvella juuri ulkoile ilman neopreeni-naamaria ja kunnon vaatetusta.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27688126:Ai,helkutti ..ei mee mullakaan nallekarkit tasan. Uneton yö taitaa tästäki tulla. Puhkes nokkosrokko,taas. Tai olihan edellisestä kerrasta jo toista kkuukautta.
Saamarin moinen kutina,eikä tietenkää mitään lääkettä kaapissa.
Uskaltaakohan aamulla peiliin kattoa,minkä näkönen nassu on
Miten nallekarkit VOI mennä muuten ku tasan, jos sua on vaan yks? *miettii*Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27688126:Ai,helkutti ..ei mee mullakaan nallekarkit tasan. Uneton yö taitaa tästäki tulla. Puhkes nokkosrokko,taas. Tai olihan edellisestä kerrasta jo toista kkuukautta.
Saamarin moinen kutina,eikä tietenkää mitään lääkettä kaapissa.
Uskaltaakohan aamulla peiliin kattoa,minkä näkönen nassu on