The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27688570:
Huomenta :wave:

Naamari suht ennallaan,onneksi. :D
Mää oon sitte viisas,joko tää vaiva taas tuli flunssasta tai sit kanamunasta.
Huomenta :)

Mulla on jääny joku juttu nyt välistä, miks sun naamarissas ois mitään vikaa? :O
 
Huomenta raxut!!!!:kiss:

Eilen se sitten tuli! Uusi astianpesunkone! Voi tsiisus että on hiano! Pesin kaikilla ohjelmilla läpi ja hyvä etten nukkunut sen vieressä:D

Kissasta soiteltiin eilen tiuhaan ja nyt tais löytyä oikea pentue! *tohkeissaan*

Joko se tarina tuli valmiiks!!?? Linkatkaa laiskalle:D
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Huomenta raxut!!!!:kiss:

Eilen se sitten tuli! Uusi astianpesunkone! Voi tsiisus että on hiano! Pesin kaikilla ohjelmilla läpi ja hyvä etten nukkunut sen vieressä:D

Kissasta soiteltiin eilen tiuhaan ja nyt tais löytyä oikea pentue! *tohkeissaan*

Joko se tarina tuli valmiiks!!?? Linkatkaa laiskalle:D
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2219854-antakaapa-adjektiiveja-yms-tarina-palstalaisista/sivu2.html

#37
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Eikä kukaan linkkaa tarinaa, pitääkö ite raapia se tuolta miljuunien ketjujen joukosta|O

Kiitti Ruutis kultamusskkahaniböö:D *läähättäjaonihankiimassanuoleskelee*:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
ketjun eka ap vieras
Huomenta raxut!!!!:kiss:

Eilen se sitten tuli! Uusi astianpesunkone! Voi tsiisus että on hiano! Pesin kaikilla ohjelmilla läpi ja hyvä etten nukkunut sen vieressä:D

Kissasta soiteltiin eilen tiuhaan ja nyt tais löytyä oikea pentue! *tohkeissaan*

Joko se tarina tuli valmiiks!!?? Linkatkaa laiskalle:D
Enää ei tarvi sitten tehdä näin :)

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Meinaaks :D Ei mul taida olla rahaa.. :O No kattos nyt ku oli eka tossa muutama päivä sitten niitä kipuja, siis ihan tolkuttomia ja nyt eilen illalla ja tänään aamulla ihan helvetillisen paha olo.. Mut ei mitään sen kummosempia maha kipuja enää..... En mä halua... :D
Sit ku menkkarit myöhässä niin pakkokai se on testiä hakea:D?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä