*The Esikoisesta Haaveilevat*

Mypoodles:ille suruvalitteluni koiran poismenon johdosta :hug: :flower:
Ennen halasin sua iltaisin.
Painoin suukon sun pehmeeseen päähäs.
Toivotin sulle hyvää yötä.
Sä tulit mun viereen nukkumaan ja varmistit että mulla on kaikki hyvin.
Sä pidit musta aina huolta, lohdutit kun oli kurjaa.
Sä olit mulle kuin päivänpaiste.
Nyt sä katot sieltä ylhäältä mua.
Muista, mä rakastan sua. Aina.
 
Hei kaikille!

Olen uusi koko tällä palstalla. Oli vaan ihan pakko päästä purkautumaan jonnekin, kun oikein kelleen muulle ei näistä kuumeilu jutuista voi hirveästi jutella. Toivottavasti tää on oikeia paikka sille? :) Kun ei uskalla ees mutsille sanoa että joo, onhan sitä yritystä/toivetta, kun sitten se alkais se hässäys ja kysely...

Oon 30-vuotias, kesällä ehkäisyn lopettanut, ensimmäisestä kovasti haaveileva. Varsinaisia yrityskiertoja on nyt kolmas meneillään. (kp 21 tällä hetkellä). Kiertoni näyttävät olevan vähän turhan lyhyitä, 23-24 päivää (LP noin 9pv), mutta toivon että tuo riittää, tai sitten sille pitää tehä jotain. Toinen mikä mua huolestuttaa, on "putkien" kunto. Olen joskus vuosia sitten sairastanut klamydian, mikä tosin hoidettiin jossain vaiheessa pois, mutta kuulemani mukaan se saattaa aiheittaa tukoksia munajohtimissa yms. Parin viikon päästä mulla onkin aika gynelle ja aion samantien selvittää tuon asian - eipähän häiritse kysymysmerkkinä enää mielessä, oli tulos sitten mikä hyvänsä. Muutenkin mua jostain syystä friikkaa kaikki tollaset - onkohan kaikki kunnossa jutut - vaikkei mitään varsinaisia merkkejä mistään vioista olisikaan. Ja sit toi ikä... :/

Siihen asti jatkan lämpöjen, limojen ja muiden merkkien seuraamista. Niin ja sitä seksiäkin pitäs vissiin joskus harrastaa... :eek: Ens kierron aikana aattelin testata vaikuttaako makkarin täydellinen pimennys mitenkään kiertooni (jos joku täällä on kuullut aiheesta?) ja samoin yrittää tuota luteaalivaihetta hieman vitamiinilisillä pidentää.

Onkos täällä muilla mitään samoja mietteitä?

Plussaamisonnea kovasti kaikille ja oikein mukavaa syksyä!! :heart: :heart: :heart:
 
piinailen viimesiä päiviä :kieh: tuleeko täti vai ei..jos tulee, ni ne kerkee loppuu just, ku lähetää lomalle ja saan siellä sit ottaa vaik drinksuja, jos mieli tekee..:)
oon nyt yksin kotona ja etin pitäskö lähtee ostaa kanervia..ja voishan sitä anopin luonakin käydä..
Mitäs sulle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja suhsana:
Ens kierron aikana aattelin testata vaikuttaako makkarin täydellinen pimennys mitenkään kiertooni (jos joku täällä on kuullut aiheesta?) ja samoin yrittää tuota luteaalivaihetta hieman vitamiinilisillä pidentää.
Tervetuloa suhsana :flower:

Mikä tuo pimennysjuttu on, en oo kuullukaan!?!
Voiko luteaalivaihetta pidentää itse, ilman lääkitystä?

Niin kuin varmaan huomaat, minäkin olen aika uusi, ja aikalailla täysin pihalla kaikesta. :LOL:
 
Halpe mitäs tässä..ei ihmeempiä..
).( äsken nipisteli navan ympäriltä.. tiedä sitten mitä sekin meinaa.. :O ihmeen väsy olen ollut pari päivää.. ja kuuma! koko ajan tuntuu et olis hirveen kuuma, vaikka ulkona tuuleekin.. :O
 
Vähän kurja et joutuu eroon koirasta, vaikkakin sitten niin et se ois parempi koiralle. Itellä on tän vauvakuumeen lisäksi koirakuume ja en kyl haluis erota sitte ikinä koirasta.

Mä sain varmistuksen et menkat tulee kohta :D Siivosin kylppärin ja vaihdoin lakanat ja muutenki huseeraan menee koko aja. Ja tekis nytki mieli siivota täälä. :LOL:
 
JenPen
MyPoodles Osanotto syvään suruun täältäkin :hug: :'( Monesti sanon, etten osaa kuvitella kuinka pahlta tuntuu, mutta nyt tiedän tasan tarkkaan... Oma rakas koirani kuoli tammikuussa, kesään saakka meni ennen kuin jotenkin pääsin asiasta yli :ashamed: Älä syyllistä itseäsi asiasta, koira on todellakin mestari peittämään kipunsa niinkuin joku muukin sanoi. Se ilmaisee kivun vasta viime hetkellä, ja sinua on kiittäminen siitä että koirasi niistä kivuista pääsi. Nyt sen ei tarvitse kärsiä enää. Voimia :flower:

suhsana Mä olen täällä pohtinut ihan samoja asioita. Ikää ei vielä ole liikaa (mitä ei kyllä todellakaan sullakaan ole!), mutta pelottaa että joku on kuitenkin pielessä. Mä olen kondylooman sairastanut, mutta gyne väittää ettei se vaikuta raskautumiseen.

Kuka muuten tietää niistä papa-kokeen solumuutoksista? Mulla todettu kerran aiemmin (taisi olla näyte 2.luokkaa), menivät ohi itsestään seuraavaan papaan mennessä. Nyt todettiin elokuun lopulla papassa solumuutoksia jälleen, mutta vakavuudesta ei tietoa kun ne luokittelut on poistettu käytöstä vissiin. Kuitenkin ekalla kerralla aikoinaan käskettiin vaan kontrolliin vuoden päästä eli ihan normaalisti, nyt pyydettiin jo puolen vuoden kuluttua viimeistään. Kondyloomaa ei kuulemma näytteessä ollut eikä syövän esiastetta.
 
Happyfeet voisit tulla meille siivoomaan :D :p kaks koiraa ja mies sotkee niin maan prkleesti, et tääl ei oo ikinä tarpeeks siistiä..

JenPen mul oli kans viimeks 2.luokkaa sekafloora ja sen jälkee hoidin iteltäni hiivan pois..kai se hiiva nosti sitä...
 
MyPoodles :hug: ja osanottoni. Tosi ikävä juttu.
Tervetuloa uusille.
Täällä ei erityistä. Ovistuntemuksia ei vielä ole. Mut tuntuu, et kierto on vähän pidentynyt ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Nyt vain pitäisi jossain vaiheessa ehtiä vähän pupuilemaan. Mies on nyt tämän loppuviikon vielä vuorotyössä. Ei paljon ehditä näkemään, kun olen itse päivän töissä ja mies illan ja sitten yön.
Plussa++++++tuulia kaikille!
 
ON:Kiertopäivät ovat jo aika hyvillä lukemilla normikiertolaisille, mut mulla on odotettavaa viel monen monta päivää... Ehkä mun kuitenkin pitäis testata kun olo on hiukan erikoinen. Nälkä ja heikotuskohtaukset aina samaan aikaan päivästä ja sit vessassa saa ravata alvariinsa. Mahaa nipistää vähän väliä sellai jännästi... Ehkä, ehkä ei =)
 
Heips kaikki!!

Ja :hug: niitä tarvitsevalle.
Mun kierrot sais päivittää.. Eli täti tuli yön aikana kylään.. :'(
Eli KP1 ja YK 6. Jos jotain positiivista pitää löytää, niin kierto alkaa lyhenemään.. jee..
Puhuttiin miehen kanssa, että taidetaa nyt tässä kierrossa turvautua hormoneihin, yöpöydän laatikossa ne on odotellut.. ja niinkuin lääkäri sanoi, että epäilee vahvasti, että me saataisi luomusti vauva.. kun sen verran paha tilanne on munasarjoissa.. ja tän puolen vuoden aikana en ole ovista löytänyt.. :'(
Tulen sit kertomaan, kun kp12 ultrataan ja irtooko munasolu tai koittaako siellä edes joku varteenotettava kasvaa...
 
MyPoodles :hug: :flower: Paljon voimia ja jaksamisia surun keskellä.
Suhsana Tervetuloa!

(.) Mulle saa laittaa sitten kp1 tänään kurvas täti kylään ja oikein tunteella. Tosi kovat kivut ja oksennettu. En muista koska olis ollu tällaset menkkaoireet. Sattuu aivan sairaasti! :'( Pitääpä tästä taas itsensä kasata ja kohdistaa katseet seuraavaan kiertoon.

NibblerKun nuo kierrot jostain kumman syystä venyny parissa viimesessä 33 ja 34 voi siis laittaa sen 28-34... En tiedä mitä ihmettä mun kroppa touhuaa. Kiitos! Oot ihana kun jaksat näitä päivittää. =) :flower:
 
Hei, osaatteko viisaammat kertoa, viime kierrossa mun kp oli26 ja tässä 33 ja ovista ei silti tapahdu, mutta eiks noi kierrot ole normaalin rajoissa? eli jos en ovuloi, niin miks mun kierrot ei veny..?? ja ultralla on todistettu etten ovuloi.. Mut miks mä silti vuodan kerran kuussa?
 

Yhteistyössä