Hei kaikille!
Olen uusi koko tällä palstalla. Oli vaan ihan pakko päästä purkautumaan jonnekin, kun oikein kelleen muulle ei näistä kuumeilu jutuista voi hirveästi jutella. Toivottavasti tää on oikeia paikka sille?
Kun ei uskalla ees mutsille sanoa että joo, onhan sitä yritystä/toivetta, kun sitten se alkais se hässäys ja kysely...
Oon 30-vuotias, kesällä ehkäisyn lopettanut, ensimmäisestä kovasti haaveileva. Varsinaisia yrityskiertoja on nyt kolmas meneillään. (kp 21 tällä hetkellä). Kiertoni näyttävät olevan vähän turhan lyhyitä, 23-24 päivää (LP noin 9pv), mutta toivon että tuo riittää, tai sitten sille pitää tehä jotain. Toinen mikä mua huolestuttaa, on "putkien" kunto. Olen joskus vuosia sitten sairastanut klamydian, mikä tosin hoidettiin jossain vaiheessa pois, mutta kuulemani mukaan se saattaa aiheittaa tukoksia munajohtimissa yms. Parin viikon päästä mulla onkin aika gynelle ja aion samantien selvittää tuon asian - eipähän häiritse kysymysmerkkinä enää mielessä, oli tulos sitten mikä hyvänsä. Muutenkin mua jostain syystä friikkaa kaikki tollaset - onkohan kaikki kunnossa jutut - vaikkei mitään varsinaisia merkkejä mistään vioista olisikaan. Ja sit toi ikä... :/
Siihen asti jatkan lämpöjen, limojen ja muiden merkkien seuraamista. Niin ja sitä seksiäkin pitäs vissiin joskus harrastaa...
Ens kierron aikana aattelin testata vaikuttaako makkarin täydellinen pimennys mitenkään kiertooni (jos joku täällä on kuullut aiheesta?) ja samoin yrittää tuota luteaalivaihetta hieman vitamiinilisillä pidentää.
Onkos täällä muilla mitään samoja mietteitä?
Plussaamisonnea kovasti kaikille ja oikein mukavaa syksyä!! :heart: :heart: :heart: