*The Esikoisesta Haaveilevat*

Finu Joko testasit? Vaiko aamulla vasta? :D

Kukkis Vähän karu jos juuret siis lyhenee raskauden aikana, ku mulla on muutenki nii huonossa kunnossa hampaat et varmaa tippuu sit yhtäkkiä kaikki pois :eek: Toivottavasti ei kuitenkaa.

Hippo Joo kyllähän se ihan normia on :D Mulla kans aina ennen ku tulee vieraita tai ovikello soi ja meen avaa nii täytyy tsekata et onko lehtiä näkyvillä tms :D Kaksplussan joku mainos mikä on tullu lehdestä nii unohtu yhesti tonne lattialle, mut ei kai kaverit huomannu mitää :D Vaikka ei kai se mikää maailmanloppu ois vaikka jäiski näkyviin. Ja sitte ku tulee plussa testiin nii ei kyl haittaa vaikka jäiski näkyviin.

Mä en kyl varmasti pysty pitää plussaa omana tietona vaa heti kuuluttelisin kaikille. Kaverit ois kiva ainaki yllättää :LOL:

Niin ja :hug: ainaki Halpelle

Mitäs Nasu tekee työksee ku tuommosia päiviä on jaksanu tehä?
 
Finu, älä vielä luovu toivosta. Niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy. :whistle:

Joku tais kysellä viikonlopun suunnitelmista. Täällä ei ihmeellistä. Tämän illan olin töissä, joten huomenna ohjelmassa kaupassa käyntiä, siivousta ja pyykinpesua. Jospa sunnuntaina jaksais sitten käydä lenkillä tai vaikka salilla pitkästä aikaa. Eli eipä ihmeellistä ohjelmaa oo tiedossa.

HappyFeet, mä olen tästä yrittämisen aloittamisestakin jo kuuluttanut lähimmille ystävilleni. Ne kun on ollut tosi mahtavana tukena niiden 4 vuoden aikana kun käännytin miestä tähän projektiin mukaan. Pakkohan niille oli kertoa että mies vihdoin näytti vihreää valoa. Varmaan lähimmille kerron heti siitä plussastakin, jos sen joskus saa. Omilta kavereiltani mun ei siis tartte noita lehtiä piilotella, ainoastaan miehen kavereilta. :D
 
JenPen
Nasu-85 Mille erityisäitiyslomalle? B) Kauhee työputki sulla.... :|
Mulla on kiireinen viikonloppu; Otin huomisen töistä vapaaksi kun meen tutun pitopalvelun kautta taas häihin töihin, teen sellasia keikkahommia sillon tällön. Sunnuntaina puolestaan miehen siskon vauvan ristiäiset ja heidän vihkiminen siinä samalla. Tuplahäät viikonloppuna siis =)

Mä myös piilotan kaikki vauvalehdet kun joku tulee kylään, tai riippuen kyläilijästä... :D Kavereilla niin eri elämäntilanne eikä niistä tiedä ku yks meidän yrityksestä, et sillon yleensä laitan vauvalehdet laatikkoon. Ja sillon ku mutsi tulee, ku se yltyis vaan kinumaan lapsenlasta entistä kovemmin ihan ku mä en iteki sitä kaiken aikaa yrittäis saada alulle :whistle: Viimeks isä oli käymässä ja halus lainata lehtikorista jotain lehtiä, enkä siis kerenny KaksPlussia ja Vauvoja ottamaan pois sieltä joukosta.. Joko isä ei tajunnu asiaa tai sitte vaan täysin tyynesti ohitti asian, koska mitään kommenttia ei tullu.
 
Arvatkaa mitä!!!
Mä sain iha haamujen haamun tikkuu. En oo ikinä saanu semmosta ja jos toi nyt on viivan paikan haamu nii tipun kyl niiiiin korkeelta ja niiiin kovaa!!
Nyt piän kyllä peukkuja pystyssä että vahvistuis kunnolliseksi! Samaan aikaan tietenki pelkään että näin vaa näkyjä ja silmät ristissä ku sitä tuijotin nii jos ite kehittelin sen haaaleetaki haaleemman viivan mut kuiteki..

Pakko käydä vielä kattoo...

Kyllä se vieläki näky siinä, mut ei kyl ollu vahvistunu yhtää. :heart:
 
Happyfeet, pidän peukkuja! :D

Finulle hali, toivotaan nyt kuitenkin, et täti pysyy poissa :hug:

nibbler, tykkäät flippereistä :D Meillä mies on ihan fani, tietää kaikki kaupungin flipperit ja käy pelailemassa, yhdessä homobaarissakin käy :LOL: Minäkin yritän kovasti päästä tähän salaiseen maailmaan sisään ja toivottavasti joskus on varaa ostaa oma!
 
Nasu-85
Kiva olla kerrankin yksin kotona... Systeri meni muorilla käymään viikonlopun ajaksi ja jätkä on näkyy liuennu hirviä jahtaamaa het hyvissä ajoin tuosta... :p
No tuota, mulla on semmonen vähän miehinen ammatti elikkäs oon rekkakuski... =)
Jotenka työpäivät pikkusen venyy aina, työ on kumminki semmonen et pääsee sentää käymää kotona aina vuorojen välissä ja viikonloput on vapaat... :attn:
Erityisäitiys loma on sitä varten että jos työnantaja ei pysty poistamaan työpaikalta tekijoitä jotka vois vaarantaa raskauden ni sillon voi joutua erityisäitiyslomalle ja mullekki sanovat etten varmaa voi olla töissä kovin kauaa raskautumisen jälkeen...
Työnantaja mahtaa tykätä ja ku en oo oikeestaa hirveest kellekkää kertonu et edes yritetää... B)

Finulle :hug: multaki, itte oon samassa tilantees varsin ens viikolla..
HappyFeet me pidetää peukkuja... :hug:
 
Minä kansa liityn tänne..

Yrityskertoja nyt 13 takanapäin, josta 4 viimeisintä terolutteja käyttäen, mutta nyt ensimmäinen kierto kun jätin ne omin nokkineni pois koska tekivät niin ärsyttäviä haittavaikutuksia! Nyt pitäis luomu menkat alkaa 27.10, mutta toivotaan että olis se vaavi tärpännyt!!!! Tai että edes ne menkat alkais, koska mulla saatto kierto ennen teroja olla 100 päivääkin... Johtu luultavasti e-pillereistä jotka lopetin kun vauvaa aloimme yrittämään ja olin sylny niitä pillereitä miten sattuu ja toooosi monta vuotta!!!!
 
Happyfeet täällä peukut pystyssä

Mä testasin tänään vahvan ovisplussan. Ollaan lähdössä reissuun vielä tänään. Miehen äitille... ja maanantaina vasta kotiudutaan takaisin. Joten nyt sitten pupuilut pitää tehdä reissussa. Mutta ei voi mitään ... Ihanaa kuitenkin tietää että ovis tapahtuu.
 
Happyfeet: Kuva kuva kuva!!!

HaLPe: :hug:

Tervetuloa Anu84!!!

Ei mitäänuutta mulla. Odottelen nyt että alkaako ne menkat joskus,mutta eipä tässä ole kierto vielä siinä vaiheessa että tarttis kauheasti miettiä...Eikä oikeastaan ole mitään oireitakaan... Nännit on edelleen kipeät :LOL:
 
Mä en ottanu kuvaa sillon aamulla ja nyt ku otin nii se näyttää jo vähä haaleemmalta jos mahdollista :D Voin mä sen pistää jos vaa osaan tota aijaata käyttää.

Katotaas toimiiko:

Menis nyt pari päivää äkkiä ilman menkkoja nii sitte vois testailla uuestaa..

Ei tossa kuvassa kyl näy mitää nyt :ashamed: :(
 
Happy Feetin testistä mä näin siinä vähän viivaa, mutta on vaikea sanoa onko se viivanpaikka vai mikä? Semmosen harmaan viivan näin, eks niitten pitäs olla jonkun värisiä?

Täällä ei vielä tätiä kp 30/29. Jännittää kamalasti!
 
Ei siinä kyl näy tossa kuvassa oikeestaa mitää. Mä oon sitä pitkin päivää käyny tuijottelemassa, mut en kyl tiiä. Luulisin et viivanpaikaksi toi luettas ku ei siinä väriä voi erottaa. Mietin että hirveesti tekis mieli tehä huomenna jo uus testi mut ei se taida näkyä hirveesti paremmi vaikka oiski raskaana? Et mieluummi oottelis maanantaihin ainaki, mut millä sen malttais olla tekemättä...
 
KP Millasia koiria kävitte kattoo? Mä kans tai oikeestaa me halutaa iha hirveesti kans koiraa, mut ei viititä vielä ostaa. Mut sitte ku ollaa rivarissa ja omakotitalossa nii sitte kyl viimestää otetaa ellei aiemmi tuu jotai "vastaan".
 
happyfeet en kyllä itte nähny siinä mittää viivaa. Oliskoha siks kun on nii tumma toi kuva. :/ Mä itte saanu kerran viivanpaikan ja se oli tosi haalee mut kuitenki mieski sen näki ja siit ties viivan paikaksi kun ei ollu väri. Sehä selviää kun ylihuomen teet uudestaa. jos on haamu nii sit sen pitäis olla jo vahvitunu ku HCG tuplaantuu siihe mennes. Toivotaa että olis nyt pikku vuokralainen. itte testitikku saa kyytii huomenna aamulla... Tuun sitte ilmoitteleen. Nyt kuoleman väsyny ja nälkäinen... :/
 

26.10.2008

Minnie-...................kp 123/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 101/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 98/30...............................yk 4
Hope22..................kp 87/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 83/26...............................yk 1
Humu82..................kp 75/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 64/36................................yk?
Kauris-82................kp 61/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 49/33................................yk 4
Yöperhonen-...........kp 48/29................................yk 8

Baby Butterfly.........kp 42/28-31............................yk4
Pinkkimieli...............kp 41/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 40/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 40/23-26.............................yk 4
Kia-85.....................kp 36/28-34............................yk 3
Delfis......................kp 36/28..................................yk 2
Louvre....................kp 36/32-40.............................yk 7
Happyfeet...............kp 33/32.................................yk 2
Ida7........................kp 33/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 32/23.................................yk 3
Piglet......................kp 31/27-................................(taustailee)
Ouska.....................kp 31/33-??.............................yk 7
Mansikkatee...........kp 30/29..................................yk 3
Nasu-85.................kp 30/28...................................yk 3

Heinu......................kp 29/26-31.............................yk 12
Kukkaiskeiju............kp 28/34-39.............................yk 3
HaLPe.....................kp 27/23-27.............................yk 9
Teddybear82..........kp 26/28-?................................yk 1
Skorppan................kp 26/29-35............................yk 1
Anu83....................kp 26/27-28............................yk 13
Kuumeilija...............kp 25/26-41.............................yk 9
Suhsana.................kp 23/23-24............................. yk 3
Asty........................kp 22/28-42................................yk?
Katalin....................kp 22/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 22/26-28.................................yk?

Iitu-.........................kp 19/29-31................................yk 2
JenPen....................kp 18/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 18/29.....................................yk 17
Toivova-84..............kp 18/25-29................................yk 4
Kaz..........................kp 17/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 16/28-30.............................yk 3
Vauvakuume83.......kp 14/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 14/27-57..............................yk 5
MyPoodels..............kp 10/28-58.............................yk 6

Hippopotamus80....kp 8/28-32...............................yk 2
Kiharapää...............kp 7/32-35.............................yk 14
Hemuli1981............kp 5/28-38.............................yk 6
DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Mii26......................kp ??/??...................................yk?

 
Sun Rise Joo mä tykkään kauheesti pelailla niillä :D isäpuoli osti niitä parisenkytä kappaletta tässä pari vuotta sitten, sitte se kunnosti ne ja möi pois. meillä kotikotona on kaks simpsons flipperiä (vanhempaa) yks batman, excalibur ja muutama muu. sit meidän kotona seisoo semmonen iso sega autopeli.sen batmanin oisin halunnu meille ja sitte star wars flipperin (so cool!) :)

se ois muuten se meijän sega myytävänä jos kiinnostaa :whistle: ;)


ON: testasin negan joten tästä voimme päätellä mun olevan taas kystanen tai jotain muuta vastaavaa.
ja oon sitte töissä. kun mä lähin kotoa kello oli puoli seitsemän. nyt kello on vartin yli kuus!!! :headwall: :headwall:
 
Nibbler Se on kiva toi kellojen siirtäminen eikö :LOL: Niin ja :hug:

Se oli kai sitte viivanpaikka toi mikä eilen tuli. Oli muka pakko sitte tänäänki testata ja se oli kyl niin puhdas etten saanu mielikuvituksellakaan siihe viivaa. Eilisessä kyl näkyy vieläki se viiva.
Mut eipä oo näkyny vielä ainakaa menkkoja eikä oo ees menkkaolokaa. Eli kai ne sitte jossai välissä tulee. Koko ajan kuitenkin vaikka koitan itelle sanoo et en oo raskaana ku ei testissäkää näkyny, nii pieni vastalause tulee takaraivosta, et mitä jos sittenkin kun sitä ja tätä... Onneks en hehkuttanu muualla ku täälä tota eilistä testiä, ku oli pakko jonneki sanoo siitä.
Ehkä tää elämä jatkuu tästä :)
 

Yhteistyössä