*The Esikoisesta Haaveilevat*

sunnuntaita hyvät naiset!
ihan järkyttävä ilma täällä, pitäis lähteä äänestämään mutta ei taida vielä viitsiä.
:hug: kaikille tädin yllättämille ja tsempitykset jännääjille!!!!
meillä ovis bongattiin ja hyödynnettiin alku viikosta ;) nyt odotellaan josko ilmaantuis oireita että vois uskotella itsellensä vaikka mitä :ashamed:
bb on se nyt kumma että sitä negaa näyttää, kun ihan selvästi sulla on pieni siellä matkassa =) tai ainakin mä uskon niin, poitiivinen ajattelu kunniaan!
 
Nasu-85
Papaijaa81 :hug:
Mulla ihan sama homma, eikä oo edes minkäänlaista oireilua, toisaalta tekis mieli testata van taidan odotella vielä...
Nibblerille kiitos, on ollu taas ahkera heti hyvissä ajoin aamusta.. :)
 
Nasu-85
No mietin tuossa jos alku viikkoon jaksas odotella... Negahan sieltä tietty tulee van sitte tulee mut ku on jo pari pv myöhässä ni elättelen toiveita... :ashamed: Siskon kanssa oli tuossa just eilen puhe ni sillä ei ollu ollu edes minkään näkösiä raskausoireita ennen 7vk..
 
sama homma, ja siks päätinkin etten testaa yhtään tässä kierrossa ennen kun on saletisti paljon myöhässä.. 1.11 olis tarkoitus lähteä kattoo jenni vartiaista, niin siks pitää tarkastaa mitä sitä tiskiltä voikaan tilata :D
 
Nasu-85
Juu juu... :) Tääl olis tarkotus mennä kattoo Kaija Koota 14.11 elikkä sama homma... :D
Kyl se vaa on jotenki hirmu turhauttavaa aina se odottaminen et tuleeko täti vai ei...
Ja minoon muutenki vissii pikkuse sekasi kaikkine hormooneineni... :LOL:
Jätkä sano jo tuossa et voisitko rakkaani lopettaa ku mulla aina puolen välin jälkeen rupee kilahtelemaan ihan ihme asioista ja ku tiedän ittekki ettei pitäs... semmosii mm kaupassa käynnistä suutuin ja si kerran hermostuin oikein uskolla ku pankin avainlukulista oli kateissa ja itte sen olin kait hävittäny mut vielä piti jätkälle meuhkata... Joskus ärsyttää itteesäki... :saint:
 
Nasu-85
Mulla olu kierto suht normaali koko ajan mitä kyl ihmettelen et se tasaantu nii helposti pillereiden jälkeen... mun on varsin turha sanoo et masentaa pitkä yritys, pidempihän tuo sulla on :hug:
Jotenki vaan seki ketuttaa et on se joillakin helppoa, sisko jätti pillerit pois eikä tullu tätiä ollenkaan, plussasi heti... =) Toki pitää olla ilonen toisen puolesta.. eiköhän se meilläki jossain vaiheessa tärppää, ennemmin tai myöhemmin... :heart:
 
joo sama juttu mullakin.. lupasin miehelle että oon siivonnut huomisaamuun mennessä, kun tulee taas töistä.. eli taas yksinäinen yö tulossa.. :/ tai sit mä siivoon koko yön, niin ei tartte mennä yksin nukkuu... :kieh:
 
Terve!
Toivottavasti alkaa tänne plussia ropista, monet jännää nyt!

Mä olin eilen kavereiden ja miehen kanssa syömässä oikein ravintolassa ja sit vielä mentiin iltaa jatkamaan niille. Oikein oli kiva ilta. Kohta pitäis sitten lähteä hakemaan veli tänne ja mennään sitten siskon luo syömään tortilloja ja pelailemaan pelejä!

Mulla on nännit ihan sika kipeet...tuntuu että koko ajan vaan kipeemmät :$ Vaikka niin ne on aina oviksen jälkeen. Tänään tuntu myös sellasta paineen tunnetta alavatsalla, mutta varmaan oli vaan rakko täynnä...Heh, pessimisti vauhdissa :LOL:
 
Nasu-85 mulla tuo jännääminen alkaa vasta ens viikolla.. :D saas nähä miten käy pillereiden lopetuksen jälkeen.. :O

Täälläkin vkl meni rauhallisesti, pelailtiin kavereiden kanssa.. :) Aamulla heräsin siihen ku ulkona mieletön myräkkä.. :( Ootteko muuten äänestämään menossa?
 
joo äänestämään pitäis tässä jossain kohtaa mennä.. samalla kun meen vanhempien luokse päivälliselle.. yksin tällä kertaa edustamaan meidän perhettä :) ja tulipas muuten mieleen, että en oo edes laskenut miten miehen retaleen työvuorot menee, että joudutaanko olemaan erossa jouluaattokin :eek: ei kivaa jos menee niin...

tollaiset peli-illat on kivoja.. :)
 
Nasu-85
Kyllähän tuo pitäs äänestämässä käydä... =) Ja me mennään miehen vanhemmille syömään, ollu tapana aina sunnuntaisin...
Papaijaa; Meillä se menee yleensä niin päin et nuo muut siivoo meillä ku ma oon töissä, antaavat mun si löhöillä aina viikonloppusin...
Teddybearille +++ :whistle: toivottavasti..
 
me kans yleensä siivotaan yhdessä, mut nyt viime aikoina mies on ollut niin kiireinen, että oon armahtanut hänet siitä hommasta kokonaan... ja kivahan hänenkin on tulla vuorokauden valvomisen jälkeen kotiin, mikä on puhdas..
 
Nasu-85 maalaat vaan sen kohdan minkä haluat lihavoittaa, esim oman nimesi, ja sit painat sitä B nappia.. :)
Mekin käydään miehen vanhempien luona syömäs!:)
Juu no ihan iisisti mennää.. en usko et heti ekalla tärppäis, on niin kauan niitä pillereitä syöty..
papaija81 juu niin on kivoja.. :)
 
Nasu-85
Ne saattaa kyllä ne mun hermon menetykset johtua väsymyksestä sekä hormooni toiminnasta.. :D Mulla on pikkusen sama tilanne ku miehelläs, mitäs se tekee? Meillä on monta kertaa menny niin et ku tuun töistä kotiin ni kyllä on ihana ku sauna on valmiiks lämmin, ruoka odottaa ja kämppä on siisti, ei sitä voi kieltää.. :heart:
 

Yhteistyössä