The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

lullaby, ehdin jo onnitella sua toisaalla, mutta onnitellaan vielä täälläkin. Hurjasti onnea matkaan! :) Mikä pp teit kotitestin ja koska oli veritesti? Millainen alkio sulle siirrettiin?

Mä sen kun jatkan hoitojen kanssa tahkoamista. :( Harmittaa, kun kaikki vanhat palstakaverit toinen toisensa jälkeen plussaa, synnyttää ja jotkut jopa suunnittelee jo toista. Kiva juttu tietenkin, että kaikille tämä ei ole näin vaikea, mutta eipä se paljoa itseä lohduta. Ensi viikolla edessä meidän toinen PAS, mikäli joku alkio selviää sulatuksesta ja ylimääräiset koko alkukierron vaivanneet vuodot pysyy pois.
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89
Kiitos kovasti Hydrangea ja Marpa!! Teidät molemmat muistan täältä alkuajoista asti :heart:. 3 vuoden yrityksen jälkeen vihdoin saimme pienokaisen kyytiin :heart:
Ensimmäisen liuskatestin tein pp11, johon muodostui haaleampaakin haaleampi viiva, toisen pp12, jossa oli jo hieman selkeämpi mutta edelleen haalea viiva ja pp13 oli veritesti ja eilen sain sen tuloksen tietää, HCG 237. Jännittää kyllä nyt että pysyyhän pieni kyydissä. Alkion oli 2 päivän viljelyllä 4-soluinen 2.luokan, sanoivat että harvoin 1.luokan tuleekaan.
Niinhän se on että juurikin tuo, että kaikkien "vanhojen tuttujen" nimet ovat tuolla plussanneissa ja kaikki kirjoittelevat odottajien puolella ja sitä itse edelleen pyörii täällä. Nämä tuntemuksen minulla oli myös. Mutta sydämestäni toivon, että tekin saatte kyytiläisen vihdoin matkaan mukaan. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Kiitos lullaby ja Marpa. :heart: Niin kauheasti toivon, että tuleva siirto olisi meidän viimeinen hoito. Tässä kun hoitoja on jo takana kaksi vuotta, niin alkaa olla voimavarat aika vähissä. Sen verran on kuitenkin uskoa vielä siihen parhaaseen lopputulokseen, että jaksaa yrittää. Luovuttamassa ei olla, mutta voi olla että pidetään jossain välissä vähän pidempi tauko, jos nämä PAS:sit ei nyt tuota tulosta.
 
Hydrangea Hoidot ovat rankkaa aikaa niin fyysisesti ja eritysesti psyykkisesti. Jaksaminen in varmasti teilläkin vaakalaudalla. Itseäni ei juuri fyysiset kivut tms haitanneet mutta se psyykkinen rankkuus... Kyllä olisi teilläkin jo aika saada onnellinen päätös kaiken jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Viikko sitten keskiviikkona oli siirto. Siirrettiin 5-päiväinen blasto luokituksella 2AA. Tänään siis pp 7. Testissä voisi nyt hyvinkin näkyä jo jotain, koska tuo pp 7 vastaa 5-päiväisen alkion kanssa tavallaan dpo 12. En ole kuitenkaan uskaltanut testata vielä. Varsinainen testipäivä on vasta pp 14, eli viikon päästä. Tuskin sinne asti maltan odottaa, joten ehkä viikonloppuna täytyy käydä testikaupoilla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89
Hydrangea!!! Vihdoinkin kaksi kaunista viivaa!! Harvoin tulee tunteiltua vieraan ihmisen puolesta, mut nyt on pakko tunnustaa, että silmät kostu <3
Aivan valtavasti onnea ja pikkuselke kaikki maailman tarrasukat, liimat ja jeesusteipit, jotta saatte onnellisen odotuksen.

En tiedä muistatko minua, olin vuoden verran tässä pinossa kuumeilemassa esikoista 2010-2011.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Hydrangea
Entiedä muistaako Hydragea vielä minua, mutta minä muistan sinut, kun aikoinaan yhdessä kuumeiltiin!! :) Ja täällä sama, et tippa tuli linssiin, kun luin raskaudestasi! Aivan ihanaa, onnea älyttömästi :heart: Yhdessä vaiheessa lueskein tätä aina silloin tällöin, mut nyt taas oli useamman kk tauko, mut aattelin taas tulla katsomaan löytyykö vielä plussanneita tuttuja! :) Olet kyllä niin ansainnut plussasi!! Kohta jo kuukausi plussasta, mikä nyt fiilis ja toivottavasti vielä kaikki ok!?! :) Minultakin vauvaliimaa ja -tarroja rutkasti sinne!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea

Yhteistyössä