~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Jotka kertoili puuhailu uteluihin!! :LOL: Mun mielestä tää kaikki on niin uskomatonta ja uskomattoman vaikeaa kun sitä oikein miettii.. :eek: mä kuitenkin (niin kuin varmasti jokainen..)toivon että tärppäis jo nyt yk2:lla.Mä voin vaan kuvitella kuinka turhautuneeksi ja pettyneeksi niiden monien yk:en aikana moni tulee jos ei tärppää..Tsemppiä kaikille ja pelkkää plussaa!!!! =)
 
Tässä joitakin lyhynteitä....eli kp= kiertopäiviä,eli ekasta vuotopäivästä seuraavaan vuotopäivään
yk=yrityskertaa,eli monesko yrityskerta on menossa lapsentekohommissa....(apuuwa,miten selitetty) :LOL:
Ja dpo=day past ovulation,eli kuinka monta päivää ovulaatiosta kulunut...
Toivottavasti ymmärsit edes jotakin,kysele ihmeessä lisää jos tulee jotain mieleen!! :) :heart:
 
Täällä on ovuloitu sittenkin (limoista päätellen) joko eilen aamulla tai torstaina. Ilmeisesti torstaina. Peittoa en oo jaksanut kello tai kalenteri kädessä heilutella (lue, eilen en ollenkaan), joten tulee jos on tullakseen. Pohjatyötä on kyllä tehty aivan tarpeeks :whistle: Saas nähdä miten käy.
 
Heippa! Liityn seuraanne tällekin palstalle :D 23v olen itse ja mies hivenen vanhempi. Yhteistä taivalta takana 4vuotta. Mies lämpeni ajatukselle viime vuonna ja joulukuusta jäi ehkäisy pois. Yk 10 siis nyt. Kiertopäivissä hivenen sekaisin älyttömän kiireen ja stressin takia (lupaa hyvää... :$ ) Puolen välin tienoilla jokatapauksessa. samoja pelkoja..jos en koskaan tulekaan raskaaksi. joka kuisia pettymyksiä ..ei mahda mitään. nyt olisi sitten tarkotus kiinnittää paremmin huomiota ruokavalioon, stressittömyyteen ja muutenki terveellisempiin elintapoihin jos se auttais asiaa. TOSIN..ei olla yrittämällä yritetty. Enemmänkin "tulee kun on tullakseen"(ja salaa mietin että jos on tullakseen niin tulis piaaaaaaan). :D on kai tässä mennyt joku kuukausi niinkin että peittoja ei varmasti olla heiluteltu tarpeeksi ja ei oikeaan aikaan nekin kerrat. mutta...katsotaan mitä tuleman pitää. yritän ainaki sillä aikaa olla ajamatta itteeni hulluuden partaalle!!
 
Tervetulloo Miipeli!!! :hug: Mulla on aina välillä tunne että nyt on kyllä tässä kierrossa tärpänny,alamaharepäsykivut,rintoja pistelee,valkkaria tulee jonkun verran jne....Ja toisena päivänä taas sata varma että kyllähän se täti tulee kuitenkin.... :ashamed: Mutta ajattelin malttaa testauksen kanssa keskiviikkoon tai torstaihin jolloin kp 34-35....14-15 vrk oviksesta!! :) Jotenkin sitä negaa aina pelkää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkis82:
Hebsuu, menikös kauan siihen vihreeseen valoon?! :) mä saan melkein myöntäviä vastauksia vaan.. :)
No mie oon pikkuhiljaa suostutellut noin vuoden ajan, mut luulen et oisin saanut suostutella vielä pitkään... ellei ois tapahtunut ikäviä asioita lähipiirissä...
 
Nyt taitas olla tällä tytsillä oviksen aika, ainakin sellaista vihlontaa tuntuu, mikäli omaa kehoani tunnen...mies vaan on rapakon toisella puolella... :headwall: Kaivaa kohta kalenterin esille ja katso milloinhan sattuisi aikataulut kohtaamaan :)

Nyt on käyty kaupassakin ja laitettu vitamiinivarastot kuntoon...(siskon käskystä)... Eli nyt ainakin saa tarpeeksi foolihappoa, mitähän muuta pitäisi ottaa huomioon tässä pikkusen yrityksessä, et olosuhteet olis mahdollisimman suotuisat :)
 
Laskeskelin tuossa nyt sitte perhesuunnittelun sivuilla että ovulaatio olisi näillä tienoin. Laskurin mukaan huomenna. Jospas sitä nyt tänään vielä 'yrittäs' toistamiseen..huomenna on aamulla sitsemältä lähtö ja kotiin paluu vasta yhdeksältä illalla niin en usko että huomenna ehtii mitään tekemään :whistle:
Tilasin netistä ovulaatiotestejä. Pakko kokeilla ovuloidaanko tässä edes! Toivottavasti niillä pystyy sit bongaa tarkemmin oikeen ajankohdan. Noihin laskureihin en kauheasti luota..
 
tervetuloa HH1979 :hug:

Mie taidan alkaa jo kuvitteleen raskausoireita...tänään on sit ollu etova olo ja lämpö hiukan kohola 37.1... tai sitten taitaa flunssa iskeä... tai sitten on sisukkaita veijareita ollu, kun petipuuhia harrastettiin viimeksi viikko sitten sunnuntaina... ja viime menkat alkoi 25.9

Nyt sitten pitäis jaksaa vielä odotella viikko miestä kotiin työmatkalta... sattuispa ensi kierrolle miehen vapaaviikko sopivalle kuukausikierrossa :)

Ajatukset on kyllä kovin sekaisin, nyt kun viimein sai miehen lapsitouhuihin innostumaan, niin tänään aloin miettiä onko minusta äidiksi, ottamaan suuri vastuu ihmisestä koko loppuelämäksi...
 
Kun täällä muitakin uusia..Meillä siippa on saanut puhua mua ympäri,eli tilnne ollut hieman toisinpäin,on kyllä aivan ihanaa toisaalta!Se jopa putsaa kisujen pisu/kakka astiat (Kylläkin tulpat nenässä.. :LOL: ) kun luki jostain ettei raskaana saa niihin koskea..Vaikkei ole edes varmuutta onko tässä kierrossa tärpännyt!Toiveet korkealla..Siniruskolle PLUSSAA!!! :D
 
Monta päivää vielä tädin tuloon. On tää vaan niin raivostuttavaa tää odottelu.. :kieh: Tuntuu ettei meikän huonolla tuurilla tärppää ikinä!!! Olen tosi malttamaton odottelija, sellainen "kaikkitännehetinyt"-tyyppi...

Meillä miehellä ei näytä sen kummempaa vauvakuumetta olevan.. sanoi vaan että joo, tehhään tehhään.. tosi romanttista. Noh, eipä siinä mitään kun tietää ettei se ulosanti muutenkaan oo sieltä romanttisimmasta päästä. Noh, ihana mies kuitenkin. Mentiin naimisiin kesällä ja nyt ois sitten jälkikasvun vuoro.

Toivon tosissaan että tärppäis pian. Kevääksi pitäis mennä töihin ja ei kiinnostais tasan yhtään.. jos oisin raskaana niin tuskin tartteis sitten mennä.. =)

Minä kuvittelen aina kans vaikka minkälaisia oireita.. pahoinvointia, palelua, tissien kipeilyä, vatsan juilimista, you name it!! Kaikki aivan harhaa!! oon ihan varma että ne "oikeet" raskausoireet kyllä sit tunnistaa selvästi. Mieli vaan tekee tepposiaan.. :saint:
 
auttakaa nyt naista mäessä...eli tätsä tuli sitten rymisten...varoitteli pari päivää jo etukäteen hieman ruskealla tiputtelulla, mutta tänään ei ollut enää epäselvyyttä. Aletaanko se kierto laskemaan nyt jo sieltä tiputtelupäivistä vai vasta tästä päivästä kun täti astui reilusti punaisen tuvan puolelle???
 
Täällä olisi yks just siitä The Esikoisesta haaveilija ja yritystä takana 1,5 vuotta. Nyt olis taas jännät paikat, kun ens viikon keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa. Muutenkin ollut ihan omituista käyttäytymistä mulla viimesen viikon. Kuukautiskierto on noin 30 päivää ja noiden laskureiden mukaan mun hedelmällisen ajan olis pitänyt olla 2.-7.10. Torstaina aloin mittailemaan lämpöjä ja kohollahan ne on (37 astetta, normi 36.5). Että ihan tarkasti en tietysti voi sanoa millon ovulaatio on ollut, kun en mitenkään ovulaatiotuntemuksia ikinä ole tuntenut. Torstaista asti on kuitenki ollu aivan tajutonta tissien särkyä (normaalisti alkaa vasta viikkoa ennen menkkoja, nyt alkanut kaks viikkoa ennen), kauheaa väsymystä ja janon tunnetta, enenmmän tai vähemmän päänsärkyä. Ajoittain myös kuukautismaisia vatsakramppeja myös selän puolella, palelua ja aamupäivisin ohi meneviä äklöttäviä oloja perjataina ja nyt tänään. Myös ihmeellisiä itkukohtauksia oon saanut, eilen illalla esimerkiksi ihan vaan sen takia, että niin kovasti vauvaa haluttaisiin ja tänään sitten sen takia, että yks mummo vaan kieltäyty ottamasta iltalääkkeitään. Tietysti kaikki muut paitsi lämpöily voi olla mielen tepposia, kun niin kovin on vauva haaveissa. Eikä pitäisi toivoa liikoja, koska pudotus maan pinnalle on niin kova kun menkat alkaakin. Keväällä sanoivat lääkärissä, että jos ei jouluun mennessä ole tärpännyt niin sitten tutkimuksiin.. Kunpa niitä tutkimuksia ei tarvittaisi.. Viikon päästähän se sitten selviää, että tärppäsikö tälläkään kerralla. Laskeskelin, että jos nyt tärppäisi, se olisi heinäkuun vauva meidän esikoinen :)
 
Täällä siis tiputtiin ja nyt olis päivittäjälle tiedoksi kp 1/26-31 ja yk 3. masentavaa... tuleeko se sieltä koskaan?! Olis niin ihanaa jos vaikka edes ennen joulua tulisi ihania uutisia... Toivossa on hyvä elää!


Plussaa kaikille!!!!! ++++++++++++++++++ :whistle:
 
Minun kroppani käyttäytyy kyl nyt ihan oudosti... eilen ja tänään on ollu lämpöä... (normaalisti tekis mieli vaan hautautua peiton alle, huonon olon takia jos mittari näyttää 37 astetta, kun normi on 35,5-36, mut nyt vaan on semmonen puna poskilla ei muuta) ja nyt sit pientä verituhnua vessassa käydessä... siis paperi värjäytyi aavistuksen... Ja autokin vielä juuttui mutaan, mutta onneks työmaalta löytyy miehiä auttamaan neitoa pulassa :saint:
 
Ei mun oireet oo sen kummemmat kuin muinakaan päivinä.. joten on hyvin todennäköistä että tää on vaan sitä flunssan jälkimaininkeja. Aamulämpö oli 36,96. Päivällä ja illalla 37,4.

Hieman on semmoinen hupsista keikkaa olo, eli väsyttää ja ei oikein jaksa mitään. Sinnillä odottelen tietysti sitä perjantaita. En aio etes testailla aiemmin. Täti tulee siitä olen ihan varma!
 
:hug: Bambina!!! Täällä odotellaan edelleen joko tätiä tai PLUSSAA! :) Nyt ois kp 33(viime kierto mulla oli tuon 28pv) mutta ovis oli nyt tässä kierrossa vasta kp 20 ja kp 21....Tää odottelu on vaan niin jännää!? :eek: Muita oireita ei ole kun tosi arat rinnat,mulla kyllä yleensäkin ennen menkkoja!Plaah!!Ajattelin jos testaisin torstaina tai jos malttaisin odotella tonne v.loppuun!!Saapi nähdä! :)
 
Äh, mulla on taas ihan tympeä fiilis koko "vauvaprojektin" kanssa. En jaksa nyt yhtään miettiä että tärppääkö vai ei, onko oireita, mitäs jos.. Tottakai vauva on ihana ja tervetullut, mutta en jaksa yhtään miettiä asiaa nyt.

Muutenkin fiilikset on tän elämän suhteen vähän negatiiviset :( Parisuhteessa menee onneks hyvin, mutta inhoan tätä isoa kaupunkia, en saa ikinä opintoja valmiiks, mulla ei ole kavereita, ja kaikki on niin vaikeaa :'( Lisäks oon varmaan taas lihonut, vaikka mun piti laihduttaa. Paska.
 

Yhteistyössä