~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

hei taas hetkeen! =)

on eka: mulle voi päivittää tälle päivälle kp 2/28 (nyt oli kierto kyllä vain 26..) ja yk 3... :( mul on ollu tähän mennes niin säännöllinen kierto ennen pillereitä ja nyt pillereiden pois jättämisen jälkeen mut nyt sit alko jo torstaina sellanen ihan tosi niukka ruskee vuoto, pelkkä pikkuhousun suoja riitti mut sunnuntaina sitten kunnon täti tuli käymään... ei oo kyl tällästä ikinä ollu... toivottavasti seuraavat tädit tulee ajallaan ettei sitten thaimaan reissulla joudu niistä kärsimään! tai ei niitä tätejä kyllä enää tän jälkeen kaivattaisi ollenkaan vaikka 9 kuukauteen :D

pikkis vai kuka mahto kysellä... =) eli jätin pillerit heinäkuun lopulla pois, nyt sitten ilmesty syyskuun aikana näppylöitä naamaan.. en oo niistä koskaan joutunu käsimään, en edes teininä =) mut nyt sit näköjään... no joo ei niit paljon ole eikä ne juuri häiritse mut huomaa ítse kuitenkin eron siihen pillerien aikaiseen todella tasaiseen ihoon...

plussaa vaan kaikille taas... :whistle:
 
saas nähä ny koska sit lopetan nuo pillerit. Tolle mun siipalle tuntu olevan vähä yllätys tuo naisen elimistön toiminta. Ihmetteli ku sanoin et ei se nii vaa välttämättä onnistu ku jättää pilsut pois ja ovulaatiokin ymmärtäminen tuntu olevan vähän hukassa :LOL: joku on nukkunu biologian tunnilla... ehkä ku näitä sille perustelee ja selittää ni sit pääsee yrittämään oikeesti tuota esikoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saana07:
hei taas hetkeen! =)

on eka: mulle voi päivittää tälle päivälle kp 2/28 (nyt oli kierto kyllä vain 26..) ja yk 3... :( mul on ollu tähän mennes niin säännöllinen kierto ennen pillereitä ja nyt pillereiden pois jättämisen jälkeen mut nyt sit alko jo torstaina sellanen ihan tosi niukka ruskee vuoto, pelkkä pikkuhousun suoja riitti mut sunnuntaina sitten kunnon täti tuli käymään... ei oo kyl tällästä ikinä ollu... toivottavasti seuraavat tädit tulee ajallaan ettei sitten thaimaan reissulla joudu niistä kärsimään! tai ei niitä tätejä kyllä enää tän jälkeen kaivattaisi ollenkaan vaikka 9 kuukauteen :D
Mulla on ollut jo viimeisen vuoden ajan sellainen kierto, että yleensä n. puoli viikkoa ennen menkkoja alkaa ruskea tiputteluvuoto, hyvä jos tarvii edes mitään suojaa. Sitten vasta myöhemmin alkaa "kunnon" menkat. Sikäli tämä on hassua, että mun ovulaatio korreloi ihan suoraan tuon ruskean tiputtelun kans. Ovis siis tulee tasan kaks viikkoa ennen tiputtelua, tai tiputtelun jälkeen. Niinpä nytkin odotan ovista jo tiistai-keskiviikko-akselille, vaikka "kunnon" menkoista laskettuna mulla on silloin menossa vasta kp 10/28.
 
aaarrgghh! ottaa päähän nään oviskivut, jotka siis jatkuvat edelleen... vaikka sitä yrittää pitää jalat maassa, niin kyllä sitä mieli leikkii ajatuksella, että mitäs jos... =) noin viikon päästä voisi alkaa tätiä odottelemaan, joten peukkuja sit vaan pystyyn, ettei se tuliskaan kyläilemään...vaikka luulen kyllä että tulee, koska ajoituksemme tässä kuussa ei ole oikein osunut kohdilleen... :(

Pikkis82: voin uskoa tuon miehesi ihmettelyn! :LOL: Samaa koettu täälläkin, ja tuli kieltämättä itsellekin yllätyksenä, että reagoin niin vahvasti tuohon ajoitukseen, kun olin ajatellu, että riittää kun vaan suht säännöllisesti puuhaillaan. Gynehän mulle kertoi, että periaatteessa riittää, kun kaksikin kertaa viikossa touhuillaan... Ei ole ihan pätenyt täällä, koska se tuntuu niin vähältä! :/ Mites muilla?

Ja tervetuloa uusille, ja plussaa kaikille!! ++++++++++++++++ :whistle:
 
Täällä mennään nyt kp 31/29-32.. Välillä tuntuu että vois menkat alkaa, mutta tissit niin jumalauta arat ettei ikää, jopa heräsin siihen yöllä! Eilen tein jo testin, mutta nega... kai... Koko ajan siinä näky todella epäselvästi viiva, mutta en siinä kyllä olevinaan ainakaa väriä nähnyt!
Ja eipä raskaus nyt olisi eilen välttämättä vielä testissä näkynytkään... Jotenkin on toivoa nyt niin paljon enemmän ku aikasemmissa kierroissa!!
Lämpöä oli eilen 37.1, kun normaalilämpä on 36.6!! Toissailtana nippaili oikeanpuolen munasarjaa todella kipeesti välillä!!!
Oviksesta on nyt jo 18 päivää... Ja yleensä mulla on menkat alkanu kun oviksen oon tikuttanu niin viimestään 17 päivän jälkeen!
 
kipuja on ollut mullakin,vaikka laskujen mukaan vasta tulossa mutta en ole koskaan ennen seuraillut moisia juttuja joten voi olla ihan oman pään aiheuttamaa :ashamed:....Toiveissa olis kuitenkin että osuis kaikki kohdilleen!! =)
 
Tervetuloa Taffo82mukaan kuumeilemaan!! :heart:
Ja siullahan anu84oireet kuullostaa todella lupaavilta!!! :) Nyt peukut siulle pystyyn!!Milloin meinasit uudestaan testailla?
Tänne ei mitään ihmeellistä,kp 26 menossa mutta ovishan oli vasta kp 20-21....et ootellaan ja kahtellaan!!! :) :heart:
 
raitakissa mahtaakohan mulla olla sitten samalla tavalla kuin sulla? mä nimittäin en tos edellises kierros oikein oviskipuja "ajallaan" tuntenut vaan vähän aikaisemmin :) nyt pitää tunnustellakin tuolla ajatuksella et oiskin jopa 3-4 päivää aikaisemmin... mut katotaan mitä täs kierros tapahtuu, sun kuullosti kyllä juuri samalta mitä mul nyt oli. ja mukava kuulla et ei tää ihan outoa ole =)
 
Mullakin ovis(?)kipuja vielä tänään mutta vähentyneet,toivoa sopii että kaikki olis kohdallaan..Anu84 ja pata-ässä,tsemppiä! =) Mulla vielä 2 viikkoa odotusta,kun malttais rauhassa odottaa ja suhtautua maltillisesti myös huonoisin uutisiin,mutta pah! :| onneksi mulla kierto kuin kello,ei tarvitse vielä kaiken muun lisäksi hermoilla sitäkin!!
 
mulle voi laittaa kp12yk3. Menkat sitten alko sillon pari viikkoa sitten, oli kyllä odotettavissakin ku ei mitään oireita ollu.
En nyt kerkee tänne paljoa kirjotella, mutta käyn lukemassa miltei päivittäin.
Me ostettiin miehen kanssa talo ja nyt pitäs muuttoa hoitaa ja muuta mukavaa.
Toisaalta ihan mukava saada uutta ajateltavaa vaikka tekemistä onkin hirmusti.. :)

Plussa tuulia kaikille :heart:
 
Ajattelin etten mieti mitään "raskausoireita" tässä kierrossa,mut jotenkin kummasti tässä loppuvaiheessa tulee taas kehiteltyä monenmoisia oireita! :ashamed: Tänään miulla kp 28,ei menkkaoireita,oviksen tikutin kp 20 ja 21 joten eihän niitten menkkojen pitäisi vielä tullakkaan...Mutta mutta...muutamana päivänä olen tuntenut nyt ihmeellisiä repäisykipuja oikealla alavatsalla ylösnoustessa tai nopeissa liikkeissä!?Rinnat ei yhtään niin arat kuin yleensä ja aamusin mukamas huonoa oloa....Häh!?Ootteko kanssa samaa mieltä et testiä aikasintaan kp 34-35?? :) :heart:
 
Toivottavasti oireet oikeassa!Mä ainakin pidän peukkuja(ja vähän varpaitakin) pystyssä..mulla vasta kp 15/26-28..Epäilen oviksen olleen jo kp 12-14??ainakin oirehtimesta päätellen ja nyt ei voi taas muuta kuin malttamattomana odottaa se 2 vko:a...Plaah!!! :| Saako muuten udella kuinka usein teillä puuhaillaan? :ashamed: Itsellä vähän epävarma olo kun kaikki on niin uutta.meillä esim viime kuussa joka toinen päivä ja välillä joka päiväkin..Miten kannattaisi puuhailla oviksen aikaan kun en oikein varma siitäkään??Kiitos ja anteeksi.. :LOL: niin ja mä malttamattomana testaisin jo aiemmin.. :LOL:
 
Mulla tänään kp 1/25-39 yk 4...

Tällä kertaa oli toisaalta ihan helpotus kun ne vihdoin alkoi. Raskaustestit näytti negatiivista, mutta kierto venyi.. alkoi olemaan jo aika rassaavaa. nyt voi ainakin aloittaa "puhtaalta pöydältä".

vähän alan jo pääsemään jyvälle tästä mun kropan toiminnastakin. Olen kirjaillut tuntemuksia taulukkoon ja näyttäisi siltä, että pari viikkoa ennen kuukautisia mulla tulee nännit ihan tolkuttoman kipeäksi eli oletan ovulaation tapahtuvan juuri silloin. kyllä tämä naisen keho on mielenkiintoinen systeemi.. =)

meillä tuo Taffo82:n kyselemä puuhailutahti vähän vaihtelee. alkukierrosta menee joka toinen päivä, joskus useamminkin. loppukierrosta, mulla sitten kiinnostus vähän lopahtaa.. :) Tuon lapsen saannin kannalta olen ymmärtänyt, että parin, jopa kolmen, päivän välein olisi ihan riittävä tahti ja jos oviksen bongaa, niin silloin vaikka joka päivä, mutta silloinkaan ei kannata vetää ihan överiksi, että miehen siittiötuotanto pysyy perässä.. =)
 
No meillä heilutellaan peittoja aika vaihtelevasti,mutta muutaman päivän välein useimmiten! :) Oviksen aikaan useamminkin,eli nyt kun pongasin oviksen ke ja to,niin pupuiltiin sillä viikolla ma,ke ja to....Toivottavasti riittävästi kuitenkin! :LOL:
 
tiuvi, mulla rinnoista huomaa heti milloin ovis on jo ollut. Siis tietää että ovis oli just, ja sitten vaikka seuraavana päivänä rinnat tulee tosi kipeiks ja suurenee yhden kuppikoon B) Parhaiten mä huomaan oviksen limasta, mutta ei siitäkään aina tiedä. Nytkin on menkkamaista kipua, vaikka ovis oli varmaan ti-aamuna. Ota tästä nyt sit selvä.

Ja meillä puuhaillaan vällyjen välissä vähän vaihtelevasti.. Joka toinen päivä tai parin päivän välein. Ja jos oikein mieli tekee, miks ei sitten joka päivä :D Välillä tulee kieltämättä mieleen että miten ihmiskunta voi lisääntyä näin tehokkaasti kun tuntuu tämän ajoituksen kanssa olevan niin perhanan tarkkaa :eek:
 
Moikka!!

Oon miettiny myös tota peittojen heiluttelun määrää... vähän samoilla linjoilla tiuvin kanssa, että alkukierrosta varmaan joka toinen päivä, ja sit loppukierrosta alkaa vähän lopahtaa se yritys (tuntuu siltä että ollaan jo kaikkemme annettu... :D ), ja muutenkin sit tulee välillä sellanen suorittamisen paine. Gynehän mulle kyllä sanoi, että kaksikin kertaa viikossa periaatteessa riittää, koska silloiin niitä siittiöitä on koko ajan matkalla... :p Tosiaan miehen siittiöiden tuotanto ja laatu tulee ottaa myös huomioon tuossa puuhailussa, että ihan joka päivä ei varmaan myöskään oo ihan hyvästä...kai... :/

Sinirusko Toivotaan parasta!!! :flower:
 
Moikka vaan kaikille... saanen liittyä seuraanne?! Olen 26-vuotias ja avomiehen kanssa tulee yhteiseloa kohta kolmisen vuotta täytteen... ja nyt on saatu vihreetä valoa pitkään mieltäni vaivanneelle vauvahaaveelle... Tosin hieman haastetta antaa se että mies on kaksi viikkoa kolmesta viikosta aina työmatkalla...

kp 14/26-31 ja yk 1 menossa...
 
Täällä tuhruttaa. Voitte laittaa mut taustailijoihin. Taidan siirtyä lapsettomuus puolelle ku sitä aikaa sinne IVF:kin tässä odotellaan. Käyn silti lueskelemassa ja pyörimässä täällä sillon tällöin. Tsemppiä ja plussa tuulia kaikille!
 
Tervetuloa Hebsu! Ja voin rauhoitella mieltäsi, että eipähän siihen lapsentekoon periaatteessa tarvita kuin yksi suotuisa kerta...! ;) No joo, kunpa itsekin jaksaisi ajatella nuin positiivisesti... :p

Tänään aamupissasta testattu puhdas nega. :( Noh, ainakin nyt tiedetään asian todellinen laita. Vaikka yk vasta 2, niin tuntuu epätoivoiselta. (Älkööt pitkäänyrittäneet tuomitko, tämä on vaan - toivottavasti - tällainen väliaikainen pohjalla käynti...) Huomenna sitten rauhallisin mielin voi ottaa muutaman siiderin ja juhlia tyttöjen iltaa (jos jotain hyvää tästä yritetään hakea)!! :D
 

Yhteistyössä